يکشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب : 67421
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه دو قم:

صرف 30 میلیارد تومان اعتبار برای تملک 81 پلاک در منطقه دو

قم نيوز : شهردار منطقه دو قم از صرف 30 میلیارد تومان اعتبار برای تملک 80 پلاک در منطقه دو خبر داد.
صرف 30 میلیارد تومان اعتبار برای تملک 81 پلاک در منطقه دو
صرف 30 میلیارد تومان اعتبار برای تملک 81 پلاک در منطقه دو
به گزارش قم نیوز رضا رحیمی با تاکید بر اینکه سال گذشته بیش از 81 پلاک با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد تومان تملک در منطقه دو انجام شد، اظهار کرد: این پلاک‌ها شامل بلوک‌های ریزدانه و درشت‌دانه بود.

شهردار منطقه دو قم احداث خیابان جمهوری حدفاصل خیابان مالک اشتر تا میدان امام حسین(ع) به عرض 45 متر با اعتبار 23 میلیارد تومانی را یکی از پروژه‌های شاخص سال گذشته در منطقه دو عنوان کرد و افزود: این خیابان شامل دو باند کندرو و دو باند کندرو است و تمام الزامات ایمنی و رفاهی در این معبر دیده شده است.

رحیمی اجرای ادامه خیابان جمهوری را یکی از برنامه‌های جدی منطقه دو عنوان کرد و گفت: 125 پلاک در مسیر این پروژه وجود دارد که امسال قرار شده از تقاطع خیابان نور شرقی و سواران شامل حدود 80 پلاک با رقمی بالغ بر 30 میلیارد تومان تملک و بازگشایی شود که طول این پروژه حدود یک کیلومتر است.

وی با بیان اینکه امسال احداث 5 بوستان در دستور کار منطقه است، گفت: 7.5 میلیارد تومان برای احداث آنها پیش‌بینی شده است.

شهردار منطقه دو قم اقدامات شهرداری منطقه دو برای جمع‌آوری آبهای سطحی و حذف نقاط آب‌گرفتگی در منطقه را مورد توجه قرار داد و افزود: بیش از 200 میلیون تومان اعتبار برای لوله‌گذاری هزینه شد که امسال هم همین مقدار برای این کار هزینه می‌شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjvxem.uqea8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما