سه شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : 67534
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پیام شهردار قم به مناسبت روز خبرنگار

قم نيوز : شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.
پیام شهردار قم به مناسبت روز خبرنگار
پیام شهردار قم به مناسبت روز خبرنگار
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جامعه رسانه‌ای کشور شهید «محمود صارمی»، فرارسیدن روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:
رسانه در جامعه پیشرفته و مدرن امروزی پلی مستحکم برای ارتباط بین مردم و حکومت‌هاست و افکار عمومی یک جامعه، فرهنگ و هویت عمومی از درگاه آن شکل گرفته و رشد می‌یابد. رسانه امروزی نقشی شگرف و اثربخش در تقویت فرهنگ عمومی و جایگاهی والا در آگاهی بخشی به مردم دارد و هرچه که حرکت رسانه در مسیر بیان حقایق و تبیین مبانی اساسی جامعه باشد، مردم و حکومت بیش از پیش به سمت تعالی و پیشرفت گام برمی‌دارند.

خبرنگاران در این بین رسالت آگاهی بخشی در قالب رسانه را بر عهده دارند؛ آگاهی بخشی و حق‌گویی و تبیین مسیر درست و حقیقی برای مردم، تا جامعه بتواند با استفاده از آنها راه را از بیراهه تشخیص داده و در مسیر درست گام بردارد.

17مردادماه، سالروز شهادت شهید گرانقدر، محمود صارمی، فرصتی است تا از نقش شگرف آگاهی بخشی به جامعه که وظیفه‌ای سنگین بر دوش خبرنگاران و نگارندگان است تقدیر شود. اگر رسانه و خبرنگار در یک جامعه نقش آگاهی بخشی و ارتباط صحیح بین مردم و مسئولان را به درستی برقرار کند قطعا حکومت در کنار مردم و تکیه بر حمایت اجتماعی مسیر صحیح و پرشتابی را به سوی پیشرفت طی خواهد کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید گرانقدر، محمود صارمی و تبریک فرارسیدن روز خبرنگار به تمامی اهالی رسانه، فعالان این بخش و خبرنگاران پرتلاش و زحمتکش، از خداوند متعال توفیق روزافزون برای حرکت صحیح در مسیر آگاهی بخشی و بیان حقایق برای جامعه رسانه‌ای استان قم و کشور خواهانم.
 
                                                                                     سید مرتضی سقائیان نژاد
                                                                                                شهردار قم
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdceen8p.jh8fxi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما