چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : 67612
منبع : خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم: تیم در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد

قم نيوز : سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم گفت: پس از صعودمان به لیگ برتر هیچ مسئولی سراغ ما نیامد و اکنون تیم در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد.
سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم: تیم در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد
سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم: تیم در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برد
به گزارش قم نیوز داود عاصم آبادی درباره آخرین وضعیت تیم لیگ برتر جوانان صبای قم اظهار داشت: روزی که پس از 10 سال به‌عنوان تیم قهرمان به لیگ برتر جوانان صعود کردیم همه به‌دنبال گرفتن عکس یادگاری کنار تیم بودند حتی هنگام جشن قهرمانی کاپ به دست من نرسید و بین افرادی دیگر دست‌به‌دست می‌شد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم افزود: بعد از گذشت چهار ماه از قهرمانی هیچ‌یک از مسئولان ورزشی و غیرورزشی استان به سراغ این تیم نیامدند و اکنون در شرایطی که کمتر از 20 روزبه آغاز لیگ مانده تمرینات را شروع کرده‌ایم که اصلاً در حد لیگ برتر نیست.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال جوانان صبای قم شرایط خوبی ندارد،گفت: مدیر تیم به تمام ارگان‌ها و کارخانجات رفته اما هیچ‌کس حاضر به حمایت از این تیم نیست، در صورتی‌که هزینه چندانی را نخواهد داشت اما امروزه این تیم تنها امید فوتبالیست‌های قمی است.

عاصم آبادی بیان کرد: در فصل گذشته وجهی را دریافت نکردیم اما با این وجود برای اینکه کمکی کرده باشم مجدداً سکان را گرفتم اما کار من و تمام اعضاء تیم در این دوره بسیار سخت خواهد بود چرا که هیچ حمایتی نمی‌شویم و تیم در بلاتکلیفی کامل به سرمی برد.

به گفته وی تا بیستم مردادماه تیم جوانان صبای قم مهلت دارد ورودی مسابقات را به‌ حساب سازمان لیگ واریز کرده و لیست بازیکنان را ارائه کند که تاکنون این مبلغ تهیه نشده و در صورت عدم واریز به‌ منزله انصراف تیم‌ها تلقی خواهد شد.

عاصم آبادی درباره بازیکنان عنوان کرد: تمرینات تست گیری را آغاز کردیم و چند فوتبالیست از استان‌های دیگر به جمع ما پیوسته‌اند اما نسبت به فصل گذشته 70 درصد تیم تغییر داشته است چرا که رده سنی بازیکنان متغیر است و این کار ما را در لیگ برتر سخت‌تر خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان صبای قم تصریح کرد: از متولیان امر می‌خواهم آخرین بازمانده از باشگاه صبا را دریابند و نگذارند تجربه تلخ سال‌های گذشته تکرار شود، این تیم با هزینه 10 ساله راهی لیگ برتر شده و نباید به‌آسانی آن را از دست داد.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcb50b0.rhbz8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما