پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب : 67619
منبع : خبرگزاری فارس
امیرآبادی:

استاندار و وزیرکشور پروژه فرودگاه را تعیین تکلیف کنند/ضعف ادارات قم در جذب سرمایه گذار

قم نيوز : نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هزار و 200 نفر در پروژه فرودگاه قم سرمایه گذاری کردند گفت: از استاندار قم و وزیر کشور می‌خواهم که این پروژه را تعیین تکلیف کنند.
استاندار و وزیرکشور پروژه فرودگاه را تعیین تکلیف کنند/ضعف ادارات قم در جذب سرمایه گذار
استاندار و وزیرکشور پروژه فرودگاه را تعیین تکلیف کنند/ضعف ادارات قم در جذب سرمایه گذار
به گزارش قم نیوز احمد امیرآبادی با اشاره به ویژگی‌های استان قم اظهار کرد: این استان یک استان تک شهرستانی است، ولی جمعیت زیادی دارد و استان قم دارای مناطق ویژه ای است، تغییر آب و هوایی در استان قم زیاد است و در این استان هم مناطق برف خیز و هم مناطقی با آب و هوای گرم وجود دارد.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت پروژه های مهم در این استان افزود: باید تکلیف پروژه منوریل قم مشخص شود، باید مدیران استان تصمیم بگیرند که آیا شهر قم نیاز به این پروژه دارد یا خیر و نمایندگان مجلس شورای اسلامی از این تصمیم حمایت می‌کنند، بودجه زیادی در پروژه منوریل هزینه شد.

امیرآبادی افتتاح پروژه بلوار آیت‌الله بروجردی را نتیجه هماهنگی مدیران دانست و تصریح کرد: این پروژه منطقه پردیسان را از بن بست خارج کرد و ترافیک بلوار غدیر را کاهش داد.

وی در خصوص وضعیت فرودگاه قم ادامه داد: هزار و 200 نفر در پروژه فرودگاه قم سرمایه گذاری کردند، از استاندار قم و وزیر کشور می‌خواهم که این پروژه را تعیین تکلیف کنند. استاندار نماینده عالی دولت در استان است و در خصوص پروژه فرودگاه قم از وزیر کشور در مجلس شورای اسلامی درخواست سوال کردم و پیگیر این پروژه هستم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ادارات استان قم در جذب سرمایه گذار ضعیف هستند افزود: بهترین راه برای تولید برق در قم، استفاده از ظرفیت برق خورشیدی است، اما سرمایه گذاران برق خورشیدی در ادارات استان سرگردان می‌شوند.

وی درباره وضعیت بانک ها و خدمات دهی آنها خاطرنشان کرد: بانک‌ها به هیچ صراطی مستقیم نیستند و آن‌ها به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ کار خودشان را انجام می‌دهند، در بانک‌ها ربا صورت می‌گیرد و قوانین اسلامی اجرا نمی‌شود، بسیاری از اختلاس‌ها مرتبط با بانک‌ها است، باید بانک مرکزی به مجلس شورای اسلامی پاسخگو باشد.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdci3qaq.t1ayz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما