پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب : 67632
منبع : خبرگزاری فارس
روزهاي 20 تا 23 مرداد ماه صورت مي‌گيرد

رقابت 8 جودوكار قم براي قهرماني ايران

قم نيوز : هشت جودوكار مستعد و آينده‌دار در تركيب تيم منتخب نوجوانان هیأت جودو، جوجيتسو و كوراش استان قم به رقابت‌هاي قهرماني كشور اعزام مي‌شوند.
رقابت 8 جودوكار قم براي قهرماني ايران
رقابت 8 جودوكار قم براي قهرماني ايران
به گزارش قم نیوز معرفی ترکیب تیم اعزامی جودو نوجوان قم به رقابت‌های قهرمانی کشور در حالی صورت گرفت که این پیکارها علاوه بر کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز به واسطه اینکه جنبه انتخابی تیم ملی را دارد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بعد از پایان آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم جودو نوجوانان قم، از سوی امیر والی‌زاده سرمربی این تیم ترکیب نهایی تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در اوزان منهای 50، 55، 60، 66، 73، 90 و به اضافه 90 کیلوگرم مشخص شد.

این در شرایطی است که روزهای 20 تا 23 مرداد ماه سال جاری مسابقات جودو قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی هیأت جودو، جوجیتسو و کوراش استان کردستان در شهر سنندج برگزار می‌شود و برترین‌های جودو قم در این مسابقات برای کسب سهمیه تیم ملی رقابت می‌کنند.

با تشخیص امیر والی‌زاده سرمربی تیم نوجوانان هیأت قم، یاسر رضاقلی‌گل و ابوالفضل نوری در وزن منهای 50 کیلوگرم، علی صفایی‌حائری در وزن منهای 55 کیلوگرم، محمدجواد محبی در وزن منهای 60 کیلوگرم و محمدرضا اسدی در وزن منهای 66 کیلوگرم اعضای تیم منتخب قم هستند.

همچنین محمدمهدی صفایی‌حائری در وزن منهای 73 کیلوگرم، محمد طالبی در وزن منهای 90 کیلوگرم و علیرضا کشاورزیان در وزن به اضافه 90 کیلوگرم دیگر اعضای این تیم در مسابقات رده سنی نوجوانان جودو قهرمانی پسران ایران و انتخابی تیم ملی به شمار می‌روند.

جودوکاران قم آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی خود را در خانه جودو مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم برگزار می‌کنند تا برای کسب سهمیه تیم ملی به مربیگری امیر والی‌زاده و سرپرستی امیرعباس نوروزی به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام شوند.

انتهای پیام / 139
https://qomnews.ir/vdcdx909.yt05s6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما