چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : 6800
پناهیان تاکید کرد:

برتری قدرت اسلام و ایران در مقابل جهان

قم نيوز : قم نیوز: استاد حوزه و دانشگاه، تعریف یک راهبرد جدید برای جوانان انقلابی و هیئتی توسط هیئات رزمندگان اسلام ضروری دانست و گفت: راهبرد کنونی و موثر برای جوانان به رخ کشیدن قدرت اسلام و ایران به جهان است.
برتری قدرت اسلام و ایران  در مقابل جهان
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام علیرضا پناهیان شامگاه سه‌شنبه در هجدهمین همایش سراسری مدیران هیئات رزمندگان اسلام که در مجتمع یاوران حضرت مهدی قم برگزارشد، با بیان اینکه این راهبرد برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری از ۲۲ بهمن سال گذشته تا کنون است، اظهار داشت: در سه دهه گذشته که از انقلاب اسلامی ایران می گذرد در دوره‌های مختلف راهبرد های متفاوتی برای جوانان در نظر گرفته شده و هیئت رزمندگان اسلام توانسته در این عرصه با کارآمدی و تاثیرگذاری فوق العاده نقش آفرینی کند.

وی راهبرد کنونی را راهبردی رو جلو و متفاوت از راهبرد های گذشته عنوان کرد و گفت: تاکنون ادبیات ما در مواجهه با دنیا ادبیات مسالمت آمیز و دفاعی بود ولی دیگر امروز باید جهان، ایران به عنوان یک قدرت بپذیرد.

نائب رییس قرارگاه عمار ادامه داد: امروز نه تنها نباید زیر بار حرف زور رفت بلکه باید ریشه زور در دنیا را بازور خود برچینیم و بنابر فرمایش امام راحل ما باید به قدرتی برسیم که عالم را نجات دهیم و این مفهوم را در مرام و کلام رهبر انقلاب نمایان شده است.

پناهیان در تشریح لزوم طراحی راهبرد برای جوانان گفت: اولا اینکه گفته می‌شود جوانان به این دلیل است که بنابه فرموده امام صادق باید مخاطب اصلی همه طراحان جوانان باشند ثانیا برای ایجاد انگیزه و جلوگیری از رخوت در جامعه باید بهر حال یک راهبردی را طراحی کرد.

وی با تاکید بر تمرکز همه فعالیت‌ها بر تربیت نسل جوان گفت: راهبرد دوران دفاع مقدس شهادت بود و با بیان این راهبرد جوانان در عرصه دفاع مقدس درخشیدند و ستاره‌های ماندگاری در آسمان انقلاب اسلامی شدند.

عضو هیئت امنای هیئت رزمندگان اسلام، عدم طراحی راهبرد موجب رکود و کم رونقی دانست و گفت: طراحی راهبرد برای ساختن نیروها تقویت روحیه انقلابی و بصیرت بخشی به نسل جوان است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.xdviw6dcxgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما