شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : 6830
برای دومین دوره متوالی صورت گرفت؛

بنایی ناظر فعال مجلس شورای اسلامی

قم نيوز : قم نیوز: حجت‌‌الاسلام علی بنایی نماینده مردم قم در خانه ملت برای دومین دوره متوالی به عنوان ناظر فعال مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.
بنایی ناظر فعال مجلس شورای اسلامی
به گزارش قم نیوز، دکتر علی لاریجانی در جلسه غیرعلنی و رسمی مجلس از ناظران فعال استانی و ملی و ناظران فعال مجلس در شوراهای مختلف از جمله حجت‌الاسلام علی بنایی تقدیر کرد.

وی در این جلسه اظهار داشت: یکی از نتایج انتقال نیافتن تجربیات ناظران این بود که مشاهدات آنها به مسوولان اجرایی منتقل نمی‌شد و آیین‌نامه‌ای بر اساس نظرات آنها نوشته نمی‌شد، در نهایت کسی از مجلس نیز پیگیر این موارد نبود.

رییس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه حضور تأثیرگذار نمایندگان ناظر مجلس شورای اسلامی نقش عمده‌ای در تعامل مناسب مجلس با مسوولان اجرایی و بهبود فرایند قانونگذاری و اجرا داشت.

در بخشی از لوح سپاس رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به حجت‌الاسلام بنایی آمده است: بدین وسیله از همکاری حضرتعالی در نظارت مجلس شورای اسلامی بر شوراها مجامع و هیئت‌ها که موجب انتخاب شما به عنوان ناظر فعال در دوره هشتم قدردانی می‌نمایم.

در سال ۱۳۸۶ نیز سه نماینده مجلس شورای اسلامی به عنوان نمایندگان نمونه و برتر دوره هفتم مجلس در امر نظارت بر عملکرد دستگاه‌های اجرایی انتخاب شده بودند که حجت‌الاسلام علی بنایی یکی از این افراد بوده و غلامعلی حداد عادل، رییس پیشین مجلس از خدمات نماینده قم قدردانی کرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.paqct1avubc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما