يکشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : 68379
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

پیام شهردار قم به مناسبت روز کارمند

قم نيوز : شهردار قم با صدور پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.
پیام شهردار قم به مناسبت روز کارمند
پیام شهردار قم به مناسبت روز کارمند
به گزارش قم نیوز دکتر سقائیان‌نژاد با صدور پیامی ضمن گرامی داشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند را به تمام کارمندان خصوصا کارمندان شهرداری قم تبریک گفت.

متن پیام شهردار قم به این شرح است:

نظام جمهوری اسلامی، شجره طیبه‌ای است که با خون و رشادت‌های جوانان این مرز و بوم بر پایه مبانی اصیل اسلامی و انسانی شکل گرفته و روز به روز با تکیه بر خواست و اراده مردم و تلاش، همکاری و خدمت تک‌تک آحاد امت رشد یافته و بالنده شده است.

این شجره طیبه از ابتدای شکل‌گیری مفتخر است که پایه‌های خود را بر مبنای رای و خواست مستقیم مردم شکل داده و امروز بر خود می‌بالد که مردم‌سالاری واقعی دینی را به رخ مدعیان دموکراسی و مردم‌سالاری می‌کشد.

خون شهدای دفاع مقدس و شهدای ترور، خصوصا شهیدان والامقام رجایی و باهنر که اسطوره و نماد خدمت بی‌منت و ساده‌زیستی دولت‌مردان بودند این شجره طیبه را آبیاری کرد و امروز درخت تنومند انقلاب اسلامی مقتدر و سربلند در دنیا، جلوی زورگویی‌های استکبار و ظالمان ایستاده‌ است.

رشد و بالندگی قریب به 40 ساله انقلاب اسلامی با تمام فراز و فرودهایی که به وجود آمده، در سایه تلاش و خدمت ماندگار و مخلصانه دولت‌هایی است که بر پایه رای مستقیم مردم شکل‌ گرفته‌اند و در این زمینه تک‌تک خادمان از بالاترین جزء تا کارمندان خدوم نقش ویژه‌ای را ایفا کرده‌اند.

کارمندان در نظام اسلامی به عنوان اقشاری مهم و تاثیرگذار در امور اجرایی و مدیریتی، نقشی ویژه و کلیدی در پیشبرد اهداف انقلاب و هدف خدمت به مردم ایفا می‌کنند و اگر امروز انقلاب اسلامی به جایگاهی والا در حوزه‌های اجرایی، صنعتی، کشاورزی، مدیریت شهری، تکنولوژی و علمی دست یافته‌ است در سایه تلاش همین قشر خدمت‌گذار است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت خصوصا شهیدان رجایی و باهنر، فرارسیدن هفته دولت و روز کارمندان را به تمام دولتمردان و کارمندان خصوصا خادمان مردم در مجموعه مدیریت شهری قم مقدس تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق روزافزون و بالندگی بیش از پیش شجره طیبه انقلاب اسلامی را خواهانم.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد
شهردار قم
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcco1qe.2bq4m8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما