سه شنبه ۶ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب : 68431
منبع : خبرگزاری مهر
در لیگ دسته اول فوتبال امید؛

حریفان تیم فوتبال امید صبای قم مشخص شدند

قم نيوز : حریفان تیم فوتبال امید صبای قم در لیگ دسته اول فوتبال امید مشخص شدند.
حریفان تیم فوتبال امید صبای قم مشخص شدند
حریفان تیم فوتبال امید صبای قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز لیگ دسته اول فوتبال امیدهای کشور قرعه کشی شد و تیم فوتبال صبای قم، نماینده قم در لیگ دسته اول رده سنی امید در گروه دوم از گروه‌های ۳ گانه این رقابت‌ها قرار گرفت و از آخرین روزهای تابستان کار خود را در این رقابت‌ها آغاز خواهد کرد.

تیم امید صبای قم که فصل گذشته همانند تیم بزرگسالان این باشگاه به دسته پایین‌تر سقوط کرد در گروهی ۹ تیمی قرار گرفته است و باید در ۱۶ بازی به میدان برود و در صورت کسب رتبه اول یا دوم گروه خود به مرحله نهایی دسته اول امید راه پیدا می‌کند.

تیم‌های صعود کننده از گروه‌های ۳ گانه شامل ۶ تیم در مرحله نهایی با هم به صورت دوره‌ای رقابت می‌کنند و در نهایت ۲ تیم به لیگ برتر امید راه پیدا می‌کنند ضمن این که تیم‌های انتهای جدول گروه‌های ۳ گانه به لیگ مناطق سقوط می‌کنند.

تیم امید صبای قم در گروه دوم با تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، بعثت کرمانشاه، شهرداری اردبیل، سپاهان دورود، آلومینیوم اراک، خیبر خرم آباد، نوین فولاد بزد و شهرداری تبریز همگروه شده است.

در گروه یک این مسابقات ۸ تیم حضور دارند و مسابقات گروه سوم همانند گروهی که صبا در آن حاضر است با حضور ۹ تیم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcb8ab0.rhbwfpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما