چهارشنبه ۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۳۹
کد مطلب : 68464
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم خبر داد

خدمات پایانه‌های مسافربری قم در روزهای پایانی تعطیلات تابستان

قم نيوز : مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم از آماده باش و خدمات رسانی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم در روزهای پایانی تعطیلات تابستان خبر داد.
خدمات پایانه‌های مسافربری قم در روزهای پایانی تعطیلات تابستان
خدمات پایانه‌های مسافربری قم در روزهای پایانی تعطیلات تابستان
به گزارش قم نیوز رضا پرویافر با اشاره به روزهای پایانی تعطیلات تابستان و افزایش حضور زائرین ومسافرین سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری قم، بیان کرد: سازمان آمادگی کامل برای خدمات رسانی به زائرین و مسافرین شهر کریمه اهل بیت(س) دارد و در این ایام بالغ بر 7000 نفر مسافر همه روزه از پایانه‌ها و پارکسوارهای این سازمان جا به جا می‌شوند.

مدیرعامل سازمان پایانه های مسافربری شهرداری قم افزود: سالن کوثر پایانه مرکزی و بوستان پایانه مرکزی همه روزه به صورت شبانه روزی با امکانات کامل در اختیار مسافرین است. با توجه به ازدحام جمعیت نیروهای خدمات رسانی و نیروهای تاسیساتی به صورت شیفت بندی به صورت 24 ساعته به زائرین و مسافرین خدمات رسانی می‌کند.

وی یادآور شد: واحد گشت و بازرسی سازمان همه روزه با حضور در پایانه‌ها راستای بالا بردن ضریب امنیت سازمان و رفاه حال مسافرین گشت زنی دارد.

پوریافر ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی و نماز جماعت همه روزه ویژه زائرین و مسافرین برپا شده و فروشگاه‌های عرضه مایحتاج اولیه زائر در پایانه‌ها و پارکسوارها همه روزه به صورت شبانه  روزی به مسافرین محترم خدمات رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/138
https://qomnews.ir/vdchkkn-.23n6-dftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما