پنجشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 68512
منبع : خبرگزاری ايرنا

واقعه غدیرخم در قم بازسازی شد

قم نيوز : در آستانه عید امامت و ولایت، واقعه غدیرخم با حضور گسترده مردم قم به همت ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) این استان بازسازی شد.
واقعه غدیرخم در قم بازسازی شد
واقعه غدیرخم در قم بازسازی شد
به گزارش قم نیوز فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) قم شامگاه چهارشنبه در این مراسم اظهار داشت: امسال نهمین سال است که بازسازی واقعه غدیر با حضور هنرمندان فرهیخته و بسیجیان استان قم انجام می شود.
امیر جعفری افزود: 30 هنرمند و 150 هنرور در اجرای واقعه بازسازی غدیر به مدت 60 دقیقه نقش آفرینی کردند.
وی گفت: کارگردان این برنامه مهدی قربانی و تهیه کنندگی آن از سوی ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) صورت گرفت.
وی با بیان این که ترویج فرهنگ غدیر باید در جامعه نهادینه شود گفت: این عید بزرگترین عید در بین مسلمانان است که ازاین رو باید به زوایای علمی و فرهنگی آن توجه شود.
جعفری خاطر نشان کرد: برخی از دشمنان در فضای مجازی به دنبال شبهه افکنی و کم رنگ کردن واقعه بزرگ غدیر هستند که دراین راستا سپاه درصدد است با اجرای برنامه های مختلف از جمله بازسازی واقعه غدیر به تقویت این رویداد بزرگ دینی بپردازد.
وی با اشاره به این که منطقه پردیسان قم نیاز به برگزاری رویدادهای بزرگ فرهنگی دارد گفت: هر ساله این مراسم در منطقه های مختلف این استان برگزار می شد که امسال تصمیم گرفتیم در منطقه پردیسان اجرا کنیم.
پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد. 

انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcb5sb0.rhbw8piuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما