دوشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۵۶
کد مطلب : 68672
منبع : خبرگزاری مهر
دبیر هیئت ووشوی قم خبر داد؛

حضور ووشوی قم در لیگ دسته اول مردان کشور

قم نيوز : دبیر هیئت ووشوی استان قم اعلام کرد ووشوی قم امسال در لیگ دسته اول مردان کشور حضور پیدا می‌کند.
حضور ووشوی قم در لیگ دسته اول مردان کشور
حضور ووشوی قم در لیگ دسته اول مردان کشور
به گزارش قم نیوز سجاد خورشیدی اظهار داشت: استان قم در سال‌های گذشته در بخش مردان، در لیگ‌های کشور حضور نداشته است و این خلأ سبب شده سطح فنی ووشوی استان قم تحت تأثیر قرار گیرد اما از امسال این نقص جبران می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه، تیم ووشوی مردان استان قم امسال در لیگ دسته اول کشور شرکت می‌کند و هیئت ووشوی استان قم برای این منظور، رسماً اعلام آمادگی کرده و در قرعه کشی لیگ دسته اول نیز قرار گرفته است.

دبیر هیئت ووشوی استان قم گفت: در این مسابقات ۱۱ تیم حضور دارند که در ۲ گروه ۵ و ۶ تیمی مسابقات خود را به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌کنند که تیم ووشوی استان قم در گروه دوم قرار گرفته است و باید با ۵ تیم دیگر، جمعاً ۱۰ بازی برگزار کند.

خورشیدی بیان داشت: تیم‌های سردار سلیمانی، آرین فومن گیلان، هیئت سیستان و بلوچستان، هیئت ووشوی تهران  و سارینای البرز، حریفان قم در گروه دوم هستند و اولین مسابقه تیم قم در این رقابت‌ها ۱۴ مهر با سارینای البرز و دومین مسابقه در همین روز با هیئت استان تهران برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برای حضور در لیگ دسته اول کشور از بازیکنان بومی استفاده خواهیم کرد. هدف ما این است که ووشوی قم از حضور تیم‌های قمی در لیگ، سود ببرد و این فایده در گرو حضور ووشوکاران جوان ما در این سطح است.

انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcirqaq.t1avy2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما