يکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب : 6878
سوم خرداد برگزار می شود؛

همایش كوهپیمایی جانبازان قم

قم نيوز : قم نیوز: همایش كوهپیمایی جانبازان هشت سال دفاع مقدس همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در ارتفاعات برف انبار برگزار می شود.
همایش كوهپیمایی جانبازان قم
به گزارش قم نیوز، مهدی پهلوانی، مسوول برگزاری این همایش درگفت وگو با خبرنگارارن افزود: همایش كوهپیمایی به منظور پاسداشت شهدای گرانقدر خرمشهر، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر، انجام ورزش همگانی، ایجاد روحیه نشاط و سلامتی ترتیب خواهد یافت.

پهلوانی  افزود: ۶۰۰نفر از جانبازان با حضور در این همایش ارتفاعات بیش از۳۸۰۰متری برف انبار را طی نموده و با فتح قله این كوه یاد و خاطره شهدای عملیات بیت المقدس را گرامی می دارند.

وی ادامه داد: این همایش روز چهارم خرداد ماه با تجمع جانبازان سرافراز در گلزار علی بن جعفر و تجدید میثاق با آرمان های شهدای والامقام آغاز و سپس به سمت فردو حركت و بعد از حضور در گلزار شهدای فردو، عازم صعود برف انبار می شوند.

وی اضافه كرد: این برنامه با حضور جانبازان بالای ۲۵درصد هرساله در این ایام برگزار می شود و شركت كنندگان بعد از اتمام كوهپیمایی در مراسم تجلیل از برگزیدگان و مدال آوران شركت می كنند.

پهلوانی خاطر نشان كرد: در این همایش ضمن انجام برنامه ورزشی برنامه فرهنگی نیز با ارایه سوالات و برگزاری مسابقه فرهنگی دنبال می شود و در نهایت نیز به برگزیدگان این مسابقه فرهنگی و كسانی كه موفق به صعود شده اند هدایایی اهدا خواهد شد.

وی افزود: همچنین در این مراسم از مدال آوران ایثارگر در رشته های مختلف از جمله والیبال نشسته، دارت، تنیس روی میز و كوهنوردی تجلیل بعمل خواهد آمد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.0nik49naa5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما