شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۲
کد مطلب : 68875
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت كبدي استان قم خبر داد

رقابت كبدي‌كاران قم براي قهرماني كشور

قم نيوز : دبير هیأت كبدي استان قم گفت: كبدي‌كاران قم در پيكارهاي رده سني نوجوانان كبدي ايران براي كسب يكي از سكوهاي برتر به ميدان مي‌روند.
رقابت كبدي‌كاران قم براي قهرماني كشور
رقابت كبدي‌كاران قم براي قهرماني كشور
به گزارش قم نیوز محمدرضا رجایی امروز اظهار کرد: با سرمایه‌گذاری انجام شده توسط هیأت کبدی استان قم در رده‌های سنی پایه و با استفاده از تجارب و دانش مربیان بسیار خوب و مجرّب این رشته در قم، خوشبختانه استعدادهای خوبی در کبدی قم شناسایی شده‌اند.

وی ادامه داد: حاصل این سرمایه‌گذاری و کار و تلاش برای استعدادیابی این است که اکنون تیم پرامیدی در رده سنی نوجوانان مسابقات قهرمانی کشور داریم و به تک تک نفرات آن به عنوان پشتوانه‌های کبدی قم به منظور حضور موفق در میادین داخلی و رسیدن به سهمیه تیم‌های ملی امیدواریم.

رجایی در ادامه با اشاره به رقابت‌های کبدی قهرمانی رده سنی نوجوانان ایران و وضعیت تیم هیأت قم در این مسابقات، بیان کرد: تیم کبدی نوجوانان پسر قم در گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی کشور با تیم های قدرتمند هیأت خراسان‌رضوی، هیأت خوزستان، هیأت فارس و هیأت کردستان هم گروه شده است.

دبیر هیأت کبدی استان قم در ادامه به برنامه بازی‌های این تیم اشاره و عنوان کرد: کبدی‌کاران قم در نخستین دیدار خود تیم مدعی خوزستان را پیش‌رو دارند و دیدارهای بعدی برابر تیم‌های هیأت خراسان‌رضوی و فارس برگزار می‌شود، در مجموع گروهی بسیار سخت و دشوار است اما بازی با تیم‌های مطرح کشور قطعا تجربیات خوبی در اختیار کبدی‌کاران مستعد و آینده‌دار هیأت قم قرار می‌دهد.

وی سپس به ترکیب تیم اعزامی هیأت کبدی قم به این مسابقات اشاره و عنوان کرد: در این تیم علیرضا وزینی‌اطهر، امیرمحمد وزینی‌اطهر، محمدعلی بیگلری، ابوالفضل زند، حسین یوسفی، ابوالفضل نعیمی، یاسین جلالی، هادی اصغری، محمدمهدی طاهردوست و محمدحسین اورنجی حضور دارند، ضمن اینکه مربیگری تیم بر عهده مربی با دانش این رشته یعنی علی بیگلری است و سرپرستی تیم را سیروس اصغری انجام می‌دهد.

انتهای پیام / 138
https://qomnews.ir/vdcdkj09.yt0j56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما