شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب : 69155
منبع : خبرگزاری مهر
در سلاح‌های مختلف؛

نفرات برتر مسابقات هنرهای نیو کونگ فوی قم مشخص شدند

قم نيوز : نفرات برتر مسابقات هنرهای نیو کونگ فوی استان قم در سلاح‌های مختلف مشخص شدند.
نفرات برتر مسابقات هنرهای نیو کونگ فوی قم مشخص شدند
نفرات برتر مسابقات هنرهای نیو کونگ فوی قم مشخص شدند
به گزارش قم نیوز مسابقات کونگ فوی فرم و هنرهای فردی قهرمانی انجمن نیوکونگ فو استان قم روز جمعه برگزار شد و کونگ فوکاران قمی در سلاح‌های مختلف برابر حریفان خود به میدان رفتند.

در این رقابت‌ها در اجرای سلاح نانچیکو تک  رده سنی نونهالان امیر عباس عرب بافرانی از باشگاه سروش، امیر علی کرد از باشگاه کانون اباذر و عطاالله محسنی از باشگاه کانون اباذر اول تا سوم شدند و در  رده سنی نوجوانان علی سبز آبادی از باشگاه سلامت،  محمد ایمان زاهدی از باشگاه سروش و امیر محمد شعبانی از باشگاه کانون اباذر در جمع برترین‌ها قرار گرفتند.

در همین سلاح و در رده سنی جوانان عباس اروری از باشگاه بیطرفان قهرمان و حسین بهرامی از همین باشگاه دوم شد و در  رده سنی بزرگسالان امین حاجی آقا جانی از باشگاه سروش، داوود اروری از باشگاه بیطرفان و علیرضا بعیدی از باشگاه شهید سهامی ۳ نفر برتر شدند.

در فرم کوتو  رده سنی نونهالان امیر علی کرد از باشگاه کانون اباذر به مقام اول رسید و محمد مهدی ابراهیمی از باشگاه سروش و ایلیا حسینی اباتری از باشگاه سروش دوم و سوم شدند و در رده سنی نوجوانان، محمد مهدی مهدوی مقدم از باشگاه کانون اباذر، سید محمد رضا حسینی از باشگاه کانون اباذر و مرتضی رحیم زاده ایی از باشگاه سروش عناوین نخست را از آن خود کردند.

در فرم من تو ما  رده سنی نوجوانان محمد ایمان زاهدی از باشگاه سروش،  امیر حسین دهقان نصیری از باشگاه کانون اباذر و  محمد رضا حکمتی از باشگاه شهید سهامی و در  رده سنی نونهالان محمد امین هفته خانکی عنوان نفرات برتر را به دست آوردند.

در اجرای سلاح نانچیکو دوبل  رده سنی بزرگسالان داوود اروری از باشگاه بیطرفان طلا گرفت و  وحید براتی از باشگاه میقات و علی نوازنی از باشگاه عیاران دوم و سوم شدند و در  سلاح چوب و زنجی  رده سنی بزرگسالان محمد امین احمدی از باشگاه اطلس اول شد، حسین مهربان از باشگاه میقات به مقام دوم رسید و  علیرضا صابری از باشگاه میقات سوم شد.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdcftydv.w6d1tagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما