سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : 6936
به مناسبت آزادسازی خرمشهر برگزار می شود؛

مسابقات دو و دوچرخه‌سواری در قم

قم نيوز : قم نیوز: مدیر اداره ورزش و جوانان شهر جعفریه از برگزاری مسابقات دو و میدانی و دوچرخه‌سواری به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.
مسابقات دو و دوچرخه‌سواری در قم
به گزارش قم نیوز، حمید مرادی امروز  اظهار کرد: در راستای توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در بخش جعفرآباد و شهر جعفریه اهداف و برنامه‌های بلندی داریم و از هر فرصت و زمان برای اجرای آن بهره خواهیم برد.

وی ادامه داد: مناسبت‌ ارزنده‌ای همچون گرامیداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر فرصت بسیار مناسبی است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، در قالب برنامه‌های فرهنگی ورزشی، رسالت خود در زمینه توسعه ورزش را نیز عملی کنیم.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهر جعفریه در ادامه از برگزاری دو مسابقه ورزشی در رشته‌های دو و میدانی و دوچرخه‌سواری به مناسبت فتح خرمشهر در این شهر خبر داد و بیان داشت: این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوان شهر جعفریه، نیروی انتظامی و آموزش و پرورش جعفریه برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین مسابقاتی به ما این امکان را می‌دهد که برنامه‌های خود در راستای توسعه ورزش همگانی را با حضور دوستداران ورزش در سنین مختلف به خوبی عملی کنیم.

مرادی یکی از دیگر دستاوردهای برگزاری مسابقات همگانی و قهرمانی ورزش در مناسبت‌های مختلف در طول سال را کشف استعدادهای رشته‌های مختلف ورزشی دانست و بیان داشت: ورزش در جعفریه زمینه‌های مناسبی برای پیشرفت دارد.

وی در ادامه از افزایش میزان علاقمندی مردم بخش جعفرآباد و شهر جعفریه به ورزش خبر داد و بیان کرد: با توجه به این اتفاق مهم که موجب شده است تا بخش اعظمی از مردم به فعالیت‌های ورزش همگانی جذب شوند، در بخش قهرمانی نیز فعالیت هیئت‌ها در حال افزایش است.

مدیر اداره ورزش و جوانان شهر جعفریه با اشاره به هیئت‌های فعال ورزشی در این شهر یادآور شد: هیئت‌هایی نظیر کونگ‌فو، کشتی، والیبال، ووشو، کاراته، بوکس، تنیس روی میز، فوتبال، فوتسال، پرورش اندام و پاورلیفتینگ، قوی‌ترین مردان، روستایی و عشایری، اسکیت، بدمینتون، بسکتبال، موتورسواری و اتومبیلرانی و آمادگی جسمانی در حال حاضر علاقمندان زیادی را به خود جذب کرده‌اند و ورزشکاران مستعدی از این هیئت‌ها در رقابت‌های لیگ و قهرمانی استان و کشور و همچنین جشنواره‌های روستایی و عشایری به میدان می‌روند.

وی در ادامه از اعزام تیم‌های ورزشی بانوان و آقایان شهر جعفریه به مسابقات استانی خبر داد و ابراز داشت: به همت هیئت آمادگی جسمانی و ایروبیک استان قم قرار است مسابقات قهرمانی آمادگی جسمانی استان قم به مناسبت فتح خرمشهر برگزار شود که به همین منظور اعزام تیم بانوان آمادگی جسمانی جعفریه به مسابقات قهرمانی استان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcf.mdviw6d1vgiaw.html
نام شما
آدرس ايميل شما