دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب : 69726
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه 6 قم خبر داد:

زیرسازی و آسفالت بیش از 40 هزار مترمربع از معابر منطقه 6

قم نيوز : شهردار منطقه 6 قم از زیرسازی و آسفالت بیش از 40 هزار مترمربع از معابر منطقه 6 خبر داد.
زیرسازی و آسفالت بیش از 40 هزار مترمربع از معابر منطقه 6
زیرسازی و آسفالت بیش از 40 هزار مترمربع از معابر منطقه 6
به گزارش قم نیوز علی حاتمی‌فرد با بیان اینکه زیرسازی و آسفالت معابر از جمله پروژه‌هایی است که در سطح منطقه 6 در سال 97 انجام شده است، اظهار کرد: سال گذشته 70 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت با اعتبار 40 میلیارد ریال صورت گرفته است و از ابتدای سال 97 تاکنون نیز 40 هزار مترمربع زیرسازی و آسفالت معابر صورت گرفته که 20 میلیارد ریال برای این کار هزینه شده و تا پایان سال نیز باید 35 هزار مترمربع دیگر زیرسازی و آسفالت کنیم.
شهردار منطقه 6 قم ادامه داد: در منطقه تاکید ویژه بر رسیدگی به درخواست‌های مردمی که در سامانه 137 ثبت می‌شود داریم که برای این کار سال گذشته 650 میلیون تومان برای این کار هزینه شده است.
حاتمی فرد اعتبار عمرانی منطقه 6 را حدود 40 میلیارد تومان دانست و افزود: این اعتبار سال گذشته حدود 30 میلیارد تومان بوده است.
وی با بیان اینکه منطقه 6 دچار کمبودهای بسیاری است، گفت: شهرداری طی دو سه سال اخیر رویکرد ویِژه‌ای در اختصاص بودجه به این منطقه داشته و شاهد افزایش چشم‌گیر منابع منطقه 6 هستیم به همین خاطر پروژه های گستردهای تعریف شده که بخشی از آنها به بهره‌برداری رسیده و بخشی دیگر نیز در مرحله تکمیل است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcjmaem.uqeh8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما