دوشنبه ۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۸
کد مطلب : 69734
منبع : خبرگزاری تسنیم

سازمان آتش‌نشانی با اماکن عمومی و تجاری ناایمن قم برخورد قانونی کند

قم نيوز : رئیس شورای شهر قم گفت: برخی اماکن ناایمن از سوی سازمان آتش‌نشانی شناسایی‌شده اما از مسئولان مربوطه می‌خواهیم مکان‌های دیگر را شناسایی و برخوردهای قانونی در مورد اماکن عمومی و تجاری که ایمنی لازم را ندارند را داشته باشند.
سازمان آتش‌نشانی با اماکن عمومی و تجاری ناایمن قم برخورد قانونی کند
سازمان آتش‌نشانی با اماکن عمومی و تجاری ناایمن قم برخورد قانونی کند
به گزارش قم نیوز عبدالله جلالی در شصت و پنجمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر که امروز در سالن جلسات شهید باکری برگزار شد، با اشاره به هفتم مهرماه روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس و روز آتش‌نشانی و ایمنی اظهار داشت: حقیقتاً آتش‌نشانی از مشاغل بسیار سخت و مهم است، افرادی که در این عرصه تلاش می‌کنند به‌نوعی تلاش آن‌ها جهاد محسوب می‌شود چراکه با جان و مال انسان‌ها سروکار دارند.

وی افزود: برخی اماکن ناایمن از سوی سازمان آتش‌نشانی شناسایی‌شده است اما از مسئولان مربوطه می‌خواهیم مکان‌های دیگر را شناسایی کرده و برخوردهای قانونی در مورد اماکن عمومی و تجاری که ایمنی لازم را ندارند را داشته باشند.

رئیس شورای شهر قم نهم مهرماه روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و روز جهانی بازنشستگان را مورداشاره قرار داد و گفت: سالمندان ما از گنجینه‌های هر کشور و از برکات جامعه و هر خانواده‌ای هستند، بنابراین تکریم از آن‌ها یک وظیفه شرعی است، بزرگان جامعه در سن کهن‌سالی نیازمند محبت هستند و اسلام به این مسئله تأکید فراوان دارد.

جلالی ادامه داد: متأسفانه گاهی شاهد کم‌توجهی و سپردن پدران و مادران کهن‌سال از سوی برخی خانواده‌ها به سرای سالمندان هستیم، این کار با اصول و اعتقادات دینی و اسلامی همخوانی ندارد، امیدواریم بتوانیم جبران زحمات آن‌ها را داشته باشیم و آن‌ها را تحمل‌کنیم.

وی با اشاره به مسائل روز کشور ابراز کرد: در شرایط فعلی تردیدی نیست که هجمه اقتصادی از سوی دشمن را شاهد هستیم، اگر درگذشته جنگ نظامی و تهاجم فرهنگی را داشتیم، امروز شاهد جنگ تمام‌عیار اقتصادی هستیم، برای برون‌رفت از این شرایط سخت که به دنبال آن جنگ روانی هم‌شکل گرفته به نظر می‌رسد نظام مدیریتی و اقتصادی کشور باید به‌تمام‌معنا پاسخگو باشد.

رئیس شورای شهر قم ادامه داد: کم‌کاری و نارضایتی از سوی مسئولان ابزاری برای دشمن است، به نظر می‌رسد آن‌گونه که بایدوشاید نظام اداری ما پاسخگو نیست، درحالی‌که با توجه به مسئولیتی که داریم باید پاسخگو نیز باشیم، به نظر می‌رسد که مردم جز صداقت و خدمت از مسئولان چیزی طلب نمی‌کنند و این حق مردم است.

جلالی با تأکید از بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها در جهت خدمت به مردم خاطرنشان کرد: آنچه می‌تواند ما را کمک کند این است که نظارت بر مجموعه مسئولیتمان را در هر سازمان و نهادی دنبال کرده و تقویت کنیم چراکه بخشی از مشکلات ما ناشی از عدم نظارت است، بنابراین از مسئولان و مدیران شهرداری انتظار داریم که بیش از گذشته پاسخگو باشند.

انتهای پیام/  137
https://qomnews.ir/vdci5yaq.t1a3p2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما