چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۴۸
کد مطلب : 69786
منبع : خبرگزاری تسنیم

انهدام باند سارقان حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه‌کاره در پوشش کارگران شهرداری در قم

قم نيوز : رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به دستگیری و انهدام باند سارقان حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه‌کاره در قم، گفت: این افراد در پوشش کارگران شهرداری به‌وسیله یک گاری و به بهانه جمع‌آوری زباله اقدام به سرقت می‌کردند.
انهدام باند سارقان حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه‌کاره در پوشش کارگران شهرداری در قم
انهدام باند سارقان حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه‌کاره در پوشش کارگران شهرداری در قم
به گزارش قم نیوز سرهنگ احمد کرمی اظهار داشت: در پی شکایت فردی در پلیس آگاهی استان قم مبنی بر اینکه در حال ساخت ساختمانی 5 طبقه بوده که با تکمیل طبقه پنجم و سکونت در آن متوجه سرقت‌های متعدد در ساعات پایانی شب از طبقات نیمه‌کاره ساختمان شده است، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: شاکی بیان داشت صرفاً چندین بار فردی را که با گاری مشابه کارگران شهرداری در امر جمع‌آوری زباله بوده را مشاهده کرده که در ادامه طی تحقیقات مشخص شد، سرقت‌های دیگری نیز مشابه اظهارات مالباخته صورت گرفته است.

کرمی گفت: سپس طی بررسی‌های انجام‌شده یک دستگاه خودرو سمند که به‌وسیله آن اموال مسروقه از محل خارج می‌شد شناسایی و با دستگیری راننده، 5 تن دیگر نیز در ارتباط با این پرونده دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان قم با اشاره به اعتیاد این افراد، گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کشف 94 کیلو تریاک در بار خرما

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 94 کیلوگرم تریاک در قم خبر داد.

سرهنگ غلام عباس بُلفکه اظهار داشت: در پیگیری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان شمالی مشخص شد 2 نفر قصد دارند با کامیون، یک محموله مواد افیونی را در بار خرما از استان جنوبی و با عبور از حوزه استحفاظی قم به تهران منتقل کنند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: سپس طی هماهنگی‌های قضائی مأموران به محل‌های موردنظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم افزود:در ادامه طی بازرسی از کامیون 94 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

بلفکه گفت: نهایتاً متهمان به انضمام پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfvedv.w6d1cagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما