چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 69811
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم
شهردار منطقه 6 قم خبر داد:

توسعه 40 هزار مترمربعی بوستان نبوت در منطقه 6

قم نيوز : شهردار منطقه 6 قم از توسعه 40 هزار مترمربعی بوستان نبوت در منطقه 6 خبر داد.
توسعه 40 هزار مترمربعی بوستان نبوت در منطقه 6
توسعه 40 هزار مترمربعی بوستان نبوت در منطقه 6
به گزارش قم نیوز علی حاتمی‌فرد با تاکید بر اینکه عملیات عمرانی سالن فرهنگی ورزشی منطقه 6 جنب بوستان خانواده اردیبهشت در بلوار کارگر سال گذشته آغاز شد، اظهار کرد: شهرداری منطقه 6 نخستین منطقه‌ای بود که نسبت به احداث این سالن‌های ورزشی اقدام کرد.
شهردار منطقه 6 قم تصریح کرد: به تازگی سالن آماده و افتتاح شد و 12 میلیارد ریال نیز برای این سالن هزینه شده است.
حاتمی فرد با تاکید بر اینکه این مجموعه به صورت چند منظوره ساخته شده تا در مواقع بحران نیز بتوان از آن استفاده کرد، خاطرنشان کرد: زمین ورزشی، سرویس بهداشتی، سکوی تماشاگران، ساختمان اداری و... از امکانات این مجموعه است.
وی با بیان اینکه توسعه بوستان نبوت در فاز یک و سه نیز در منطقه 6 صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در فاز سوم 35 هزار مترمربع و در فاز اول نیز 5 هزار مترمربع توسعه صورت گرفته است و 22 میلیارد ریال در این پروژه هزینه شده که 10 میلیارد ریال آن از منابع استانی بوده است.
شهردار منطقه 6 قم با تاکید بر اینکه بهسازی جداول از دیگر پروژه‌های شهرداری منطقه است که به عنوان مثال در خیابان مطهری به طول دو هزار و 200 متر به طور کامل این پروژه اجرایی شده است، خاطرنشان کرد: پیاده‌روسازی و روکش آسفالت این مسیر نیز در دستور کار است و تاکنون 7.5 میلیارد ریال برای جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی یک طرف خیابان مطهری هزینه شده که به همین مقدار باید در بخش دیگر خیابان هزینه شود.
حاتمی فرد بیان کرد: پیاده‌روسازی خیابان کشاورز نیز صورت گرفته و حدود 6 میلیارد ریال برای آن هزینه شده است، این پروژه به مساحت حدود 3 هزار مترمربع اجرایی شده است و همچنین روکش آسفالت این مسیر نیز به طول دو کیلومتر و عرض 12 متر انجام شده و 11 میلیارد ریال برای آن هزینه صورت گرفته است.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcezv8p.jh8ozi9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما