دوشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۶
کد مطلب : 69982
منبع : خبرگزاری فارس
از دهه دوم آبان ماه صورت مي‌گيرد

بسكتباليست‌هاي خليج‌فارس قم در روياي صعود به ليگ برتر

قم نيوز : بسكتباليست‌هاي تيم خليج‌فارس قم در دومين فصل رقابت در ليگ دسته اول بسكتبال باشگاه‌هاي كشور براي صعود به ليگ برتر با حريفان خود رقابت مي‌كنند.
بسكتباليست‌هاي خليج‌فارس قم در روياي صعود به ليگ برتر
بسكتباليست‌هاي خليج‌فارس قم در روياي صعود به ليگ برتر
به گزارش قم نیوز سال گذشته تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم نخستین‌بار در مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال مردان ایران به میدان رفت، فصلی که عباس مرشدی بازیکن و مربی اسبق تیم ملی هدایت آن را عهده‌دار بود و نماینده قم نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

این تیم امسال با تغییراتی در کادر فنی و بازیکنان خود آماده حضور موفق در مسابقات فصل 1397 لیگ دسته اول می‌شود، رقابت‌هایی که طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال از دهه دوم آبان ماه آغاز می‌شود و تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر رقابت خواهند کرد.

این در شرایطی است که با برگزاری جلسه هماهنگی در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی آزادی تهران در حضور مسوول دپارتمان داوران و مسابقات فدراسیون بسکتبال و نمایندگان باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ دسته اول قرعه‌کشی بازی‌های این فصل انجام شد.

در این جلسه مقرر شد بازی‌های لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در دو گروه به انجام برسد،‌ در حالی که تیم بسکتبال خلیج‌فارس قم با هدایت مدیر عامل خود که یکی از مربیان جوان بسکتبال قم به شمار می‌رود، یعنی سیدمحمدحسین جنابان به مصاف رقبا می‌رود.

نماینده بسکتبال قم که تغییراتی در بازیکنان خود نیز ایجاد کرده، در گروه نخست با تیم‌های کوچین آمل، سایرس تهران، کوشای تهران، خانه بسکتبال آذرشهر، شهرداری قزوین، خانه بسکتبال زنجان، خانه بسکتبال کردستان، امید تهران، شمس تهران و نماینده اراک هم‌گروه شده است.

این در حالی است که تیم‌های خانه بسکتبال بوشهر، نفت امیدیه، مس کرمان، استقلال زرین قشم، خانه بسکتبال اصفهان، شهرداری بندرعباس، پتروشیمی بندرامام، خانه بسکتبال کاشان، آدنیس میناب و اسپادانای اصفهان در گروه دوم بازی‌های این فصل با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در شرایطی که تیم خلیج‌فارس قم این‌روزها در سالن بهجت قم تمرین می‌کند، طبق برنامه‌ریزی کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال، لیگ جدید از یازدهم آبان ماه آغاز می‌شود و تیم‌های برتر گروه با روش المپیکی به مصاف یکدیگر می‌روند، به طوری که تیم‌های اول هر گروه برای جایگاه اول و دوم مسابقه می‌دهند و تیم‌های دوم هر گروه نیز برای رتبه‌های دومی وسومی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdxn09.yt0nj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما