جمعه ۵ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۱
کد مطلب : 7005
محمدی چهر خبر داد:

توزیع 700 تن برنج یارانه‌‍‌ای در قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم از توزیع 700 تن برنج داخلی مرغوب با قیمت یارانه‌ای در سطح استان قم خبر داد.
توزیع 700 تن برنج یارانه‌‍‌ای در قم
به گزارش قم نیوز، امیر محمدی‌چهر امروز در قم اظهار داشت: از سوی دولت در راستای تنظیم بازار در سطح استان‌ها مصوب شد تا برنج یارانه‌ای توزیع شود.

وی افزود: استان قم نیز در این راستا برای نخستین بار به توزیع برنج یارانه‌ای به مدت یک هفته در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ اقدام کرده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: توزیع ۷۰۰ تن برنج داخلی با قیمت یارانه‌ای به ازای هر کیلو ۱۹۰۰ تومان از چهار تا ۱۱ خرداد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برنج یارانه‌ای که در سطح بازار در حال توزیع است برنج کهنه داخلی است، تصریح کرد: این برنج از کیفیت عالی در پخت و پز برخوردار است و سلیقه خانواده‌ها را در نظر دارد.

محمدی‌چهر بیان کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت در راستای تنظیم بازار در تلاش است تا با انتخاب چند فروشگاه معتبر و بزرگ، اقلام مورد نیاز مردم را به صورت یارانه‌ای در این فروشگاه‌ها توزیع کند.

وی با تاکید بر اینکه فروشگاه‌های منتخب به مردم معرفی می‌شوند، گفت: تمام اجناس و اقلام در این فروشگاه‌ها ۱۵ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه خواهد شد.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: استان قم در سطح دیگر استان‌های کشور پیشرو در برنامه تنظیم بازار به صورت گسترده است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcd.z052yt0zka26y.html
نام شما
آدرس ايميل شما