سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۰
کد مطلب : 70209
منبع : خبرگزاری فارس
فرماندار قم خبر داد

تدوین برنامه کاهش آسیب های اجتماعی برای تمام روستاهای قم

قم نيوز : فرماندار قم با بیان اینکه فعالیت‌ها در حوزه ایجاد نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی نباید به دهه فجر محدود شده و تا پایان سال باید دنبال شود گفت: بخشداران مکلف شده اند که برنامه گسترده برای کاهش آسیب های اجتماعی را برای تمام روستاهای قم تدوین کنند.
تدوین برنامه کاهش آسیب های اجتماعی برای تمام روستاهای قم
تدوین برنامه کاهش آسیب های اجتماعی برای تمام روستاهای قم
به گزارش قم نیوز رضا سیار ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به اینکه راهپیمایی 13 آبان امسال حساسیت های خاص خود را دارد اظهار کرد: مقدمات لازم در مباحث انتظامی و ترافیکی پیش بینی شده و شورای تامین استان نیز در این خصوص هماهنگی لازم را داشته است.

وی با بیان اینکه حساسیت زمان و توطئه های دشمنان بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد: برای برگزاری مراسم های مرتبط با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید هماهنگی لازم صورت گرفته و این مراسم ها با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.

فرماندار قم با بیان اینکه بعد از ایام ماه صفر کارگروه اجتماعی برنامه گسترده ای تدارک دیده است گفت: اعتبارات خوبی در خصوص کاهش آسیب های اجتماعی پیش بینی شده و باید با اجرای برنامه های مختلف جامعه به سمت نشاط، آرامش و امید برود.

وی با بیان اینکه مباحث زیربنایی در قالب طرح ها و پروژه های قابل ارائه و پیاده شدن باید مورد توجه قرار گیرد،افزود: از نظر اعتباری دست ما نسبت به گذشته بازتر است.

سیار اظهار کرد: با هدف گذاری معین می توان در راستای تقویت روحیه نشاط جامعه و تبیین فرهنگ اسلامی در چهلمین سالگرد انقلاب گام برداشته و این اقدامات در خنثی سازی توطئه دشمن آثار قابل توجهی دارد.

وی با بیان اینکه فعالیت‌ها در حوزه ایجاد نشاط و کاهش آسیب های اجتماعی نباید به دهه فجر بسنده شده و تا پایان سال باید دنبال شود، اضافه کرد: بخشداران مکلف شده اند که برنامه گسترده برای کاهش آسیب های اجتماعی را برای تمام روستاهای قم تدوین کنند.

فرماندار قم یادآور شد: در این حوزه اعتبارات لازم را در اختیار داریم و امیدواریم در ماه های اخر سال همه افراد جامعه در معرض کارگاه های آموزشی کلاس های آموزشی قرار بگیرند.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdchwinq.23nvvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما