پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۴:۰۰
کد مطلب : 70261
منبع : خبرگزاری مهر
26 مهرماه؛

هم اندیشی زیارت اربعین در قم برگزار می‌شود

قم نيوز : مدیر کل امور تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران از برگزاری همایش هم اندیشی زیارت اربعین در روز ۲۶ مهرماه در این شهر خبر داد.
هم اندیشی زیارت اربعین در قم برگزار می‌شود
هم اندیشی زیارت اربعین در قم برگزار می‌شود
به گزارش قم نیوز ماندانا بیک زاده جلالی ظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: همایش هم اندیشی زیارت اربعین روز پنجشنبه ۲۶ مهرماه به صورت هم اندیشی علمی برگزار می شود.

وی گفت: با توجه به برنامه‌ای که دشمن برای برهم زدن روابط دو کشور ایران و عراق داشته مراسم اربعین حرکتی عظیم برای خنثی کردن حرکت دشمن است.

مدیر کل امور تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران عنوان کرد: این هم اندیشی با همکاری دانشگاه امام صادق(ع)، دبیرخانه دانشگاه طریق الحسین ستاد اربعین و حوزه علمیه خواهران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این همایش دارای چهار پنل است، افزود: موضوع یکی از پنل ها «زنان سفیران فرهنگی اربعین» با سخنرانی خانم گلگیری، علاسوند، مجد و یکی از اساتید خانم کشور عراق است.

جلالی گفت: پنل دوم این همایش با عنوان «مبانی و مبادی نظری، تبادلی و دریافت های فرهنگی اربعین» برگزار می شود.

وی ادامه داد: پنل سوم با عنوان «آینده و راهبردها، باید ها و نباید ها» با حضور دکتر همایون و دکتر نادری برگزار می شود.

مدیر کل امور تبلیغ معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران اضافه کرد: پنل چهارم با عنوان «هم زیستی فرهنگی و اجتماعی دو ملت ایران و عراق و چالش ها» با حضور دکتر جعفری و دکتر قریب رضا برگزار می شود.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcfy0de.w6dxvagiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما