يکشنبه ۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۰
کد مطلب : 70565
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت كاراته استان قم خبر داد

ستاره كاراته قم به دنبال چهارمين مدال جهاني

قم نيوز : رئيس هیأت كاراته استان قم گفت: ستاره كاراته قم با حضور در بيست و چهارمين دوره رقابت‌هاي جهاني كاراته براي كسب چهارمين مدال و سومين طلاي خود از اين رويداد مهم برون‌مرزي تلاش مي‌كند.
ستاره كاراته قم به دنبال چهارمين مدال جهاني
ستاره كاراته قم به دنبال چهارمين مدال جهاني
به گزارش قم نیوز علیرضا برخوردار امروز اظهار کرد: امیر مهدی‌زاده کاراته‌کای موفق و شاخص استان قم است که همراه با تیم ملی بزرگسالان ایران نیمه آبان ماه در پیکارهای سال 2018 قهرمانی جهان به میدان می‌رود تا بخت خود را برای کسب مدالی دیگر از این رقابت‌ها بیازماید.

وی با بیان اینکه مهدی‌زاده سابقه کسب دو طلا و یک برنز مسابقات جهانی در سال‌های 2012، 2014 و 2016 در فرانسه، آلمان و سوئیس را دارد، افزود: امسال بیست و چهارمین دوره پیکارهای کاراته قهرمانی جهان از پانزدهم آبان به میزبانی مادرید اسپانیا برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کاراته استان قم با بیان اینکه رقابت‌های جهانی به مدت پنج روز در مادرید جریان دارد، ابراز کرد: تیم ملی کاراته ایران با ترکیب کامل مردان و بانوان در دو بخش کاتا و کومیته تیمی و انفرادی این پیکارها برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال‌ها با حریفان خود مسابقه می‌دهد.

وی با بیان اینکه رقابت‌های مقدماتی و جدول شانس مجدد از پانزدهم تا هجدهم آبان ماه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: همچنین دیدارهای رده بندی و فینال به مدت دو روز نوزدهم و بیستم آبان به انجام می‌رسد که امیدواریم با یک مدال ارزشمند دیگر توسط مهدی‌زاده همراه باشد.

برخوردار با اشاره به رقابت بیش از هزار کاراته‌کا از نقاط مختلف دنیا در این دوره از پیکارهای جهانی، یاد آور شد: این تعداد ورزشکار به نمایندگی از 140 کشور برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز به میدان می‌روند و امیر مهدی‌زاده بعد از طلای سال‌های 2012 و 2016 و همچنین برنز سال 2014 به دنبال یک مدال دیگر است.

وی در پایان اظهار کرد: امیر مهدی‌زاده امسال توانست عنوان نایب‌‌قهرمانی و نشان نقره بازی‌های آسیایی 2018 را در شهر جاکارتای اندونزی کسب کند و با روحیه بسیار خوب در وزن منهای 60 کیلوگرم برای چهارمین بار حضور در مسابقات قهرمانی جهان را برای یک مدال دیگر تجربه کند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdccppqm.2bqxe8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما