يکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 70750
منبع : خبرگزاری مهر
رئیس هیئت تکواندوی قم:

تکواندوکاران قم از امروز در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌روند

قم نيوز : رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: تکواندوکاران قم از امروز در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌روند.
تکواندوکاران قم از امروز در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌روند
تکواندوکاران قم از امروز در مسابقات قهرمانی کشور به میدان می‌روند
به گزارش قم نیوز محمد جمشیدی  اظهار داشت: مسابقات تکواندوی قهرمانی جوانان و بزرگسالان کشور در بخش مردان از امروز یکشنبه در خانه تکواندوی فدراسیون در تهران آغاز می‌شود و تیم تکواندوی قم با ترکیب بهترین‌های خود عازم این رقابت‌ها شده است.

وی افزود: حسین حسین زاده، علی چهرقانی، مهدی عابد، محمد مهدی شازده احمدی، محمد صفایی، محسن جباری، علی اکبر حیدری و محمد میثم خلیلیان اعضای تیم قم در پیکارهای جوانان کشور در تهران را تشکیل می‌دهند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت:  مرتضی کریمی به عنوان سرمربی، سید محمد رفیعی و رضا عزت زاده به عنوان مربی کادر تیم جوانان و بزرگسالان قم در چهلمین دوره از پیکارهای قهرمانی جوانان کشور در تهران را تشکیل می‌دهند.

جمشیدی بیان داشت: امروز یکشنبه در آغاز  این مسابقات در وزن اول حسین حسین زاده به دیدار  مرتضی رییسی از چهار محال و بختیاری می‌رود و اگر پیروز شود حریفی از آذربایجان شرقی را در پیش رو خواهند داشت و در وزن سوم مهدی عابد در نخستین گام با قرعه استراحت روبرو شده است و در دور دوم برابر برنده مسابقه سمنان و توابع تهران به میدان می‌رود.

وی عنوان کرد: در وزن پنجم، محمد صفایی تکواندوکار خوش آتیه قم به مصاف امید منصوری زاده از خوزستان می‌رود و در صورت پیروزی برابر برنده جدال نمایندگان اردبیل و یزد مسابقه می‌دهد و در وزن هفتم علی اکبر حیدری برابر آرش دباغ تفرشی از البرز مبارزه می‌کند و در صورت پیروزی به دیدار حریفی از کرمانشاه می‌رود.


انتهای پیام/ 138
https://qomnews.ir/vdciuyay.t1auw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما