يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب : 70932
منبع : خبرگزاری تسنیم

راه‌اندازی کارخانه خودروسازی در قم با مشکل روبه‌رو شده است

قم نيوز : رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به آخرین وضعیت ورود واحد تولید خودرو در قم گفت: مشکلاتی که امروزه در زمینه روابط بین‌المللی برای کشور ما ایجادشده که ورود واحد تولید خودرو در استان قم را با اختلالاتی روبه‌رو کرده است.
راه‌اندازی کارخانه خودروسازی در قم با مشکل روبه‌رو شده است
راه‌اندازی کارخانه خودروسازی در قم با مشکل روبه‌رو شده است
به گزارش قم نیوز محمود سیجانی اظهار داشت: با وجود اینکه اعطای اعتبار کمک به تولید و اشتغال در استان قم مقداری دیر و در شهریورماه امسال شروع شد اما تاکنون حدود 110 میلیارد تومان تسهیلات برای این امر اختصاص و اعطا شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه هدف‌گذاری ما در اعطای تسهیلات برای کمک به بخش تولید در استان قم 900 میلیارد تومان است افزود: در پنج ماه آینده ادامه تسهیلاتی که به بخش تولید تخصیص‌یافته اعطا می‌شود.

وی ابراز کرد: از ابتدای سال تاکنون تلاش زیادی برای رونق واحدهای تولیدی انجام‌شده و با پیگیری‌هایی که صورت گرفت در هفت ماه گذشته حدود 110 واحد تولیدی به بهره‌برداری رسیده که حاصل آن ایجاد 2 هزار و 500 شغل بوده است.

سیجانی به تشریح آخرین وضعیت ورود واحد تولید خودرو در قم پرداخت و تصریح کرد: مشکلاتی که امروزه در زمینه روابط بین‌المللی برای کشور ما ایجادشده که ورود واحد تولید خودرو در استان قم را با اختلالاتی روبرو کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم با اشاره به اینکه قم در زمینه تولید موتورسیکلت وضعیت بسیار مطلوبی دارد خاطرنشان کرد: از برنامه‌ریزی‌های استان و سیاست‌های دولت برای جلوگیری از آلودگی محیط‌زیست و همچنین جایگزینی بنزین این بوده که خط تولید موتورسیکلت برقی راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcauon0.49nwe15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما