سه شنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : 71009
منبع : خبرگزاری ايرنا

اسکیت قم دارای محدودیت شدید زیرساختی است

قم نيوز : رئیس هیات اسکیت قم گفت: رشته ورزشی اسکیت در این استان از نظر زیرساختی و پیست های استاندارد با محدودیت شدید مواجه است.
اسکیت قم دارای محدودیت شدید زیرساختی است
اسکیت قم دارای محدودیت شدید زیرساختی است
به گزارش قم نیوز حمیدرضا جلیلی روز سه شنبه پیست اسکی بوستان علوی را تنها پیست استاندارد قم برای تمرین دانست و افزود: اما رویکرد آن جنبه حرفه ای نداشته و بیشتر تفریحی است.
وی با بیان این که پیست اسکی بوستان نرگس تنها پیست اختصاصی بانوان استان، روباز بوده و نیاز به تعمیر دارد، گفت: بوستان های ویژه بانوان باید به زیرساخت های ورزشی از جمله پیست های اسکیت مجهز شوند.
وی با اشاره به وجود سرمایه گذار بخش خصوصی برای احداث پیست اسکیت در بوستان های قم، افزود: مذاکراتی میان هیات و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم صورت گرفته تا با امضای تفاهم نامه ای، زمینه برای احداث چندین پیست در بوستان های استان فراهم شود.

جلیلی، تغییر نگاه مسئولان نسبت به توسعه و نگهداری زیرساخت های ورزشی را ضروری دانست و گفت: سرمایه گذارانی برای ساخت پیست های استاندارد اسکیت در بوستان های استان ابراز علاقه کرده اند ولی درخواست آنها این است که مدیریت این پیست ها تا چند سال در اختیار آنها باشد.
وی با بیان این که توسعه زیرساخت های اسکیت موجب تحول این ورزش در قم می شود اظهار کرد: بارها آمادگی هیات اسکیت استان برای احداث پیست استاندارد را به مسئولان استان اعلام کرده و گفته ایم هر مکانی که به اسم اسکیت در اختیار هیات قرار گیرد، سرمایه گذار آن را تامین می کنیم.
بیش از 450 ورزشکار بیمه شده زیر نظر هیات اسکیت قم مشغول فعالیت هستند.


انتهای پیام /138
https://qomnews.ir/vdcgyz9u.ak9qz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما