پنجشنبه ۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب : 71325
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تيراندازي استان قم خبر داد

تفنگ‌داران قم در 2 آزمون بزرگ

قم نيوز : دبير هیأت تيراندازي استان قم گفت: تيراندازان قم از امروز در دو آزمون مهم شامل ليگ برتر و رقابت استعدادهاي برتر تيراندازي ايران به ميدان مي‌روند.
تفنگ‌داران قم در 2 آزمون بزرگ
تفنگ‌داران قم در 2 آزمون بزرگ
به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد امروز اظهار کرد: تیم تیراندازی مردان قم امسال همانند بانوان در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارد و تیراندازان قم در جدال با برترین‌های این رشته در هر دو بخش تفنگ و تپانچه بادی قابلیت‌های خود را به خوبی نمایش داده‌اند.

وی ادامه داد: بخش مهمی از فعالیت‌های ما در هیأت تیراندازی قم به سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه، استعدادیابی و تلاش برای رشد و توسعه این رشته با شناسایی تیراندازان نخبه‌ها است تا بتوانیم برای تیم‌های تمام رده‌های سنی یک پشتوانه خوب و قوی داشته باشیم.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم در ادامه به اعزام تیراندازان قم به بازی‌های المپیاد استعدادهای برتر تیراندازی ایران اشاره و بیان کرد: این بازی‌ها طبق برنامه‌ریزی فدراسیون از روز دوم آذر ماه و با حضور تعداد 30 تیم از 29 استان کشور به میزبانی تهران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این مسابقات تیراندازان 12 تا 15 سال تا هشتم آذر ماه به میزبانی سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی با یکدیگر رقابت کرده و استعدادیابی می‌شوند، در حالی که مسابقات پسران در سه رشته تفنگ، تپانچه و میکس و رقابت‌های دختران به شکل تیمی و انفرادی برگزار می‌شود.

متقیان‌نژاد سپس به حضور تیراندازان قم در لیگ برتر باشگاه‌های کشور اشاره و بیان کرد: مردان تیرانداز قم در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی از امروز با حریفان حاضر در فصل 1397 لیگ برتر رقابت می‌کنند، در حالی که طبق برنامه‌ریزی فدراسیون، این هفته تیم ساچمه بیژن میزبان قم و سایر تیم‌ها هستند.

وی در پایان اظهار کرد: امسال تیم قم در لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور با تیم‌های مقاومت، دانشگاه علوم انتظامی، نزاجا، شرکت ملی حفاری و ساچمه بیژن رقابت می‌کند، ضمن اینکه تیم بانوان قم نیز در لیگ برتر تیراندازی با حریفان مسابقه می‌دهد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdchmxnq.23nzidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما