دوشنبه ۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب : 71457
منبع : خبرگزاری فارس
با پايان رقابت 108 ورزشكار از سراسر كشور رقم خورد

قم روي سكوي سوم راگبي المپياد استعدادهاي برتر كشور

قم نيوز : تيم منتخب هیأت انجمن‌هاي ورزشي استان قم روي سكوي سوم رقابت‌هاي رشته راگبي نخستين المپياد استعدادهاي برتر ورزش ايران ايستاد.
قم روي سكوي سوم راگبي المپياد استعدادهاي برتر كشور
قم روي سكوي سوم راگبي المپياد استعدادهاي برتر كشور
به گزارش قم نیوز المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور امسال برای نخستین‌بار به ابتکار وزارت ورزش و جوانان و با مشارکت فدراسیون‌های مختلف ورزشی در نقاط مختلف ایران اسلامی برگزار می‌شود، المپیادی که هدف از آن پشتوانه‌سازی برای آینده ورزش قهرمانی کشور است.

به همین منظور با برنامه‌ریزی اداره کل ورزش و جوانان استان قم و بسیج تمامی هیأت‌‌های ورزشی قم، اعزام‌های مختلفی از قم به نخستین المپیاد نخبگان و استعدادهای برتر ورزش کشور انجام شده، اعزام‌هایی که نخستین مدال آن نتیجه درخشش ورزشکاران مستعد رشته راگبی محسوب می‌شود.

بعد از قهرمانی راگبی‌بازان قم در مسابقات سال 1397 راگبی زیر 18 سال قهرمانی ایران که دو هفته قبل به میزبانی قم به انجام رسید، این بار تیم مستعد و آینده‌دار دیگری به نمایندگی از هیأت انجمن‌های ورزشی قم راهی مسابقات راگبی المپیاد استعدادهای برتر ورزش ایران شد.

این دوره از رقابت‌ها را هیأت انجمن‌های ورزشی استان گلستان میزبانی کرد و تعداد ١٠٨ راگبی‌باز رده سنی زیر ١٥ سال در قالب ٩ تیم از استان‌های آذربایجان شرقی، قم، تهران، زنجان، فارس، ایلام، گلستان، خراسان جنوبی و توابع تهران در شهر گرگان به انجام رسید.

این در شرایطی است که یک نماینده از وزارت ورزش و جوانان مسابقات را از نظر کمی و کیفی زیر نظر داشت و سرانجام تیم هیأت انجمن‌های ورزشی استان فارس روی سکوی قهرمانی ایستاد، راگبی‌بازان توابع تهران به مقام نایب‌قهرمانی رسیدند و تیم هیأت قم موفق به کسب مقام سوم شد.

همچنین تیم‌های راگبی پسران زیر 15 سال تهران، گلستان، زنجان، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی و ایلام به ترتیب مقام‌های چهارم تا نهم را کسب کردند و پرونده این رقابت‌ها در حالی بسته شد که در جمع بهترین‌ها محمدمهدی اسدزاده از قم به عنوان یکی از بازیکنان برتر برگزیده شد.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcd5o05.yt0fk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما