جمعه ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب : 71594
منبع : خبرگزاری تسنیم

بازگشت از قدرت به علم آیت الله موسوی اردبیلی نشان دهنده روح بزرگ این عالم دینی است

قم نيوز : معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: آیت الله موسوی اردبیلی ازجمله افرادی بود که به راحتی از قدرت به کار علمی برگشت و این نشان از روح بزرگ این عالم است.
بازگشت از قدرت به علم آیت الله موسوی اردبیلی نشان دهنده روح بزرگ این عالم دینی است
بازگشت از قدرت به علم آیت الله موسوی اردبیلی نشان دهنده روح بزرگ این عالم دینی است
به گزارش قم نیوز احمد میدری ظهر امروز در دومین نکوداشت آیت الله موسوی اردبیلی که درسالن همایش دانشگاه مفید برگزار شد، اظهار داشت: آیت الله موسوی اردبیلی ازجمله افرادی بود که به راحتی از قدرت به کار علمی بر می‌گردد و این نشان از روح بزرگ این عالم است.

 وی افزود: امیدواریم دانشگاه مفید که میراث آیت الله موسوی اردبیلی است بتواند به مشکلات کشور بپردازد و برای آن‌ها راه حل ارائه دهد و تاکنون نیز همینگونه بوده است.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: اقتصادهایی که الگوی خود را اقتصاد امریکا و استرالیا و نیوزلند قرار دهند با بحران زیادی روبه رو شدند و میزان فقر در آن‌ها افزایش پیدا کرد اما اقتصادی که گفتند آموزش و بهداشت جای بخش خصوصی نیست اما بخش صنعت باید به سمت غیر دولتی حرکت کند بهتر عمل کردند.

میدری تصریح کرد: وقتی اقتصاد دان ها حرف از اقتصاد می‌زنند اقتصاد آمریکا مد نظر آن‌ها است و اگر امروز در کشور از گسترش فساد اداری می‌نالیم یکی از عوامل آن شیوه‌های بود که در روش کلی اقتصاد انتخاب کردیم.
وی ادامه داد: در حوزه اقتصاد جوامع و انسان‌ها گاهی دچار اشتباه می‌شوند اما باید از تجربه‌های خود درس بگیریم و سبب می‌شود سیستمی از خطاها درس بگیرد رابطه نخبگان با مسولین آن سیستم است.

معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر در کشور صاحبان قدرت بتوانند تفاهم کنند حالت نزاع نداشته باشند می‌توانند در مورد خطاهای اقتصادی تصمیم بگیرند اما وقتی نزاع باشد امکان عبرت آموختن از خطاها را کاهش می‌دهد.

میدری افزود: کشوری می‌تواند با فقر مقالبه کند که شیوه صحیح اقتصادی را انتخاب کند و کشوری که می‌تواند این الگو را انتخاب کند که صاحبان قدرت کنار هم و با هم تصمیم بگیرند و این عنصر تعیین کننده ای است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcfjtde.w6dy1agiiw.html
نام شما
آدرس ايميل شما