شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 71604
منبع : خبرگزاری مهر
آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر جوانان؛

تیم فوتبال جوانان صبای قم برابر نفت اهواز به میدان می‌رود

قم نيوز :  تیم فوتبال صبای قم در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر جوانان برابر نفت اهواز به میدان می‌رود.
تیم فوتبال جوانان صبای قم برابر نفت اهواز به میدان می‌رود
تیم فوتبال جوانان صبای قم برابر نفت اهواز به میدان می‌رود
به گزارش قم نیوز هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال جوانان کشور امروز شنبه آغاز می‌شود و دیدارهای امروز به معنای آغاز نیم فصل دوم لیگ ۱۲ تیمی فوتبال جوانان کشور در دسته برتر است.

تیم فوتبال جوانان صبای قم از ساعت ۱۴ امروز شنبه در ورزشگاه شهید حیدریان قم میزبان تیم نفت اهواز است و تلاش می‌کند پس از هفته‌ها ناکامی بتواند با کسب یک برد باارزش وضعیت خود را در جدول سر و سامان بخشد.

دیدار رفت دو تیم در اهواز با پیروز قاطع نفت به پایان رسید اما صبا برای جبران این شکست کار سختی در پیش دارد زیرا این تیم در انتهای جدول رده بندی قرار دارد و مقابل تیمی که نیم نگاهی به بالای جدول دارد دارای مسیر سختی برای پیروزی است.

محمد جعفری که به تازگی هدایت تیم جوانان صبا را در اختیار گرفته هنوز با صبا پیروز نشده و اگر بتواند در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر پیروز میدان باشد می‌تواند امیدوارانه به فرار از سقوط بیندیشد اما از دست دادن امتیاز از همین هفته نخست دور برگشت شمارش معکوس را برای سقوط جوانان صبا آغاز می‌کند.

تیم جوانان صبای قم سال گذشته در لیگ دسته اول کشور با هدایت داوود عاصم آبادی قهرمان شد و پا به لیگ برتر گذاشت اما پس از چند هفته نتایج نامناسب، داوود عاصم آبادی از سمت خود استعفا کرد و جای خود را به محمد جعفری داد.

صبا در فاصله تعطیلات نیم فصل در دیداری دوستانه در تهران برابر تیم جوانان استقلال تهران نتیجه را واگذار کرد.

کد خبر 4472415
 
 
https://qomnews.ir/vdchk-nq.23nzvdftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما