چهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 72274
منبع : خبرگزاری فارس
در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی مطرح شد

تقدیر آیت الله وحیدخراسانی از خدمت رسانی کمیته امداد به محرومان

قم نيوز : یکی از مراجع تقلید با اشاره به اینکه خدمت به نیازمندان توفیق بزرگی برای نیروهای کمیته امداد است، از اقدامات این نهاد در خدمت رسانی به محرومان جامعه تقدیر کرد.
تقدیر آیت الله وحیدخراسانی از خدمت رسانی کمیته امداد به محرومان
تقدیر آیت الله وحیدخراسانی از خدمت رسانی کمیته امداد به محرومان
به گزارش قم نیوز آیت‌الله حسین وحید خراسانی ظهر امروز دیدار با پرویز فتاح رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه خدمت به نیازمندان توفیق بزرگی برای نیروهای کمیته امداد است، اظهار کرد: بر اساس حدیثی از ائمه اطهار(ع) خداوند متعال عاملان و کارگزارانی بر روی زمین دارد که از مشکلات مردم گره‌گشایی می‌کنند، این افراد در روز قیامت بدون حساب وارد بهشت می‌شوند چراکه از ایتام آل‌محمد(ص) کفالت می‌کنند و این ایتام همان محرومان و نیازمندان هستند به همین علت باید بگوییم که اجر شما حساب و کتاب ندارد.

وی اضافه کرد: بنده به کارمندان کمیته امداد توصیه می‌کنم که هر روز به قرائت قرآن کریم بپردازند و ثواب آن را به امام زمان(عج) هدیه دهند؛ شب‌ها نیز سوره یاسین را بخوانند و به حضرت زهرا(س) هدیه کنند چراکه در این صورت سعادت افراد در دنیا و آخرت تضمین است.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: بنده برای افرادی که در مجموعه کمیته امداد هستند دعا می‌کنم که زیر سایه امام زمان(عج) بتوانند به رسالت خود در خدمت‌رسانی به نیازمندان به‌خوبی عمل کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcba5bz.rhb5zpiuur.html
نام شما
آدرس ايميل شما