شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 72374
منبع : خبرگزاری تسنیم
سرپرست استانداری قم:

جبهه دشمنان از تهدیدات نظامی به تهدیدات زیست‌محیطی تغییر کرده است

قم نيوز : سرپرست استانداری قم گفت: امروز دشمن فهمیده که نمی‌تواند با تهدیدات نظامی به کشور ما صدمه وارد کند، به همین دلیل جبهه خود را از نظامی به سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی تغییر داده است.
جبهه دشمنان از تهدیدات نظامی به تهدیدات زیست‌محیطی تغییر کرده است
جبهه دشمنان از تهدیدات نظامی به تهدیدات زیست‌محیطی تغییر کرده است
به گزارش قم نیوز سید محمدرضا هاشمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان قم که در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد اظهار داشت: پدافند غیرعامل از زمان انسان‌های نخستین شکل‌گرفته و آن‌ها برای نجات و امنیت خود در برابر حیوانات درنده به غارها پناه می‌بردند پس این امر تنها مربوط به زمان ما نیست.

وی با تأکید بر لزوم کاهش و متمرکز شدن تعداد جلسات افزود: هدف ما این نبوده که جلسات بیشتری برگزار کنیم و آن چیزی که مهم است خروجی این جلسات و نتیجه‌گیری‌هایی بوده که از برگزاری آن به دست می‌آید و می‌تواند مفید باشد.

سرپرست استانداری قم با اشاره به تغییر موضع دشمن در جبهه‌های نظامی خاطرنشان کرد: امروز دشمن فهمیده که نمی‌تواند با تهدیدات نظامی به کشور ما صدمه وارد کند، به همین دلیل جبهه خود را از نظامی به سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی تغییر داده است، همچنین وظیفه تمام ملت ایران اعم از دولتمردان و مقامات، مقابله با این سیاست چالش‌برانگیز است.

وی با اشاره به آثار و برکات هشت سال دفاع مقدس جهت تجهیز نظامی ایران، عنوان کرد: دفاع مقدس آثار و برکاتی از خود به یادگار گذاشت که سبب شد امروز کشور ایران از نظر نظامی و پرتاب موجود زنده به فضا جزء برترین کشورهای جهان شناخته شود.

سرپرست استانداری قم با اشاره به ضرورت بررسی وضعیت سرشاخه‌های دز جهت انتقال آب قابل شرب در استان خاطرنشان کرد: لازم بوده تبلیغات و آموزش‌های لازم در مورد پدافند غیرعامل بیش از گذشته در دسترس دستگاه‌های ذی‌ربط قرار بگیرد.

وی ضمن ابراز تأسف از تصادف مینی‌بوس در جاده قم- تهران تصریح کرد: خوشبختانه با حضور به موقع و تلاش‌های بی‌وقفه مراکز درمانی اورژانس و هلال‌احمر، این تصادف تلفات جانی به دنبال نداشت، همچنین نیروهای امدادی وظیفه خطیر حفاظت از جان مردم را به‌خوبی انجام دادند.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcc01qm.2bqim8laa2.html
نام شما
آدرس ايميل شما