شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۸
کد مطلب : 7272
حجت الاسلام روحانی خبر داد:

اجرای طرح رویش در مساجد قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از اجرای نخستین دوره طرح رویش به منظور شناسایی توانمندی‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم خبر داد.
اجرای طرح رویش در مساجد قم
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمد روحانی با اشاره به اهمیت توجه به مساجد اظهار داشت: مساجد پایگاه جنگ نرم و مهم‌ترین پایگاه مردمی برای انجام کار فرهنگی هستند، بنابراین تقویت این پایگاه از اهمیت فراوانی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد نهاد غیردولتی بوده که بودجه آن باید از اعتبارات استانی و ستاد عالی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد جذب شود.

رییس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم ادامه داد: مسوولان استان قم بارها در سخنان خود مسئله جنگ نرم را مطرح کردند، ولی نگاه آنها کارشناسی نیست و این امر در حالی است که برای پیاده‌سازی برنامه‌ها نیاز به کارشناسی داریم.

وی ابراز داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای اجرای برنامه‌های خود به حمایت‌های بیشتر نیاز دارند تا با فراغت خاطر برنامه‌های خود را اجرا کنند.

روحانی با اشاره به افزایش تعداد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و استقبال گسترده از برنامه‌های آنها گفت: ۳۵۲ کانون فرهنگی و هنری در سال گذشته فعالیت داشتند که از این تعداد ۳۸ کانون در روستاها برنامه‌هایی را ارائه می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۳۷۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در استان قم فعال هستند که از این تعداد ۱۱۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد به خواهران اختصاص پیدا کرده است.

رییس دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم از اجرای طرح رویش برای نخستین‌بار در سطح کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد و افزود: بر اساس این طرح کانون‌های دارای توانمندی خاص، میزان توانمندی و طرح خود را برای حضور در سطح کشور مطرح می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های سال‌جاری کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به منظور کادرسازی در این کانون‌ها اجرا می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcj.aeafuqe88sfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما