شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب : 7281
دلبری خبر داد:

جذب سرمایه‌گذار برای احداث پارکینگ در قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار قم از جذب سرمایه‌گذاری برای احداث پارکینگ در نقاط مختلف شهر قم خبر داد.
جذب سرمایه‌گذار برای احداث پارکینگ در قم
به گزارش قم نیوز، محمد دلبری در دیدار با مجموعه کارکنان و مدیران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم اظهار کرد: معاونت حمل و نقل و ترافیک از معاونت‌های مهم و کارآمد شهرداری است.

وی افزود: اکثر طرح‌ها و اقدامات عمرانی که در سطح شهر در حال اجرا است به نوعی مرتبط با مجموعه حمل و نقل است که از لحاظ ترافیک، پارکینگ و مسیر تردد با این معاونت هماهنگی صورت می‌پذیرد.

شهردار قم تصریح کرد: ویژگی‌های منحصر به فرد شهر قم قابل قیاس با شهرهای مذهبی و حتی گردشگری نیست و این مهم لزوم توجه هرچه بیشتر مسوولان به این شهر و شکوفایی بیش از پیش آن را ضروری می‌سازد.

وی اظهار داشت: شهر قم با ویژگی گردشگری مذهبی هر هفته پذیرای جمع کثیری از زائران است که از اقصی نقاط مختلف کشور به قم مشرف می‌شوند که این مورد به همراه موارد محدودیت عرض معابر و کمبود پارکینگ مشکلات ترافیکی حمل و نقل را چندین برابر می‌کند.

دلبری گفت: با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد شهر قم، این مهم لزوم رشد حمل و نقل و رسیدگی به ترافیک قم را بیش از پیش دو چندان می‌کند.

وی ضمن اشاره به طرح‌های بلند مدت حمل و نقل عمومی از قبیل مترو در شهر قم، پروژه مونوریل، توسعه ناوگان اتوبوسرانی بر تسریع در روند اجرای پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: کمبود پارکینگ یکی از مشکلات مردم قم است و به این منظور تمهیداتی برای احداث پارکینگ در مناطق مرکزی قم و شناسایی نقاط مفید پارکینگ در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه از جذب سرمایه‌گذار برای احداث پارکینگ در قم خبر داد و اظهار کرد: به این منظور گفت‌وگوهایی برای احداث پارکینگ در مناطق صفاییه، عماریاسر و میدان روح الله در حال انجام است.

انتهای پیام/۱۰۵
https://qomnews.ir/vdcj.oeafuqe8vsfzu.html
نام شما
آدرس ايميل شما