چهارشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : 72811
منبع : خبرگزاری مهر

مقابله با آسیب‌های اجتماعی رویکرد اصلی قم در سال 97 بود

قم نيوز : فرماندار سابق قم گفت: ما سعی کردیم در فرمانداری فضایی ایجاد کنیم که ارباب‌رجوع با نارضایتی از این مکان خارج نشود. در سال ۹۷ تحولی در راستای شرایط جامعه رخ داد و برای نخستین بار فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها وارد مقابله با آسیب‌های اجتماعی شدند.
مقابله با آسیب‌های اجتماعی رویکرد اصلی قم در سال ۹۷ بود
مقابله با آسیب‌های اجتماعی رویکرد اصلی قم در سال ۹۷ بود
به گزارش قم نيوز رضا سیار عصر امروز در جلسه معارفه فرماندار جدید قم که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: بعد از حدود 37 سال بنده به‌افتخار بازنشستگی نائل می‌شوم و خدا را برای این فرصت خدمتگزاری شاکر هستم.

وی سال 97 را سال ایجاد زمینه‌های نارضایتی در بین مردم از جانب دشمنان دانست و افزود: سال 97 سال خاصی ازنظر توطئه دشمنان بیرونی و همراهی بعضی از افراد در کشور بود که با درایت مقام معظم رهبری و مسئولانی همچون رئیس‌جمهور این سال را پشت سر می‌گذاریم.

فرماندار سابق قم با بیان برنامه‌های فرمانداری قم در کاهش آسیب‌های اجتماعی گفت: در سال 97 تحولی در راستای شرایط جامعه رخ داد و برای نخستین بار فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها وارد مقابله با آسیب‌های اجتماعی شدند.

سیار با اشاره به جایگاه ویژه استان قم  بیان کرد: شرایط شهر قم متفاوت از دیگر شهرهای کشور بوده و مناسبت‌های مختلفی خاص این شهر است و خدمتگزاران این شهر نیز باید به‌صورت متفاوت‌تری عمل کنند.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم در فرمانداری فضایی ایجاد کنیم که ارباب‌رجوع با نارضایتی از این مکان خارج نشود و از و سعی کردیم در هیچ زمینه‌ای نگوییم به ما مربوط نیست.

فرماندار سابق قم با تأکید بر حساسیت ویژه فرمانداری خاطرنشان کرد: تلاش بر این بود که اقتدار فرمانداری را در جایگاه یک مرکز حکومتی حفظ کنیم فعالیت‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

سیار با اشاره به اهمیت جدیت در مسئولیت‌های مختلف، تأکید کرد: بنده بیش از 700 مرخصی طلب دارم و در تعطیلی‌ها به‌صورت میانگین کمتر از سه ساعت خانواده خود را دیده‌ام و درعین‌حال خودم را مدیون مردم می‌دانم.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcizvay.t1arz2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما