يکشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : 73054
منبع : خبرگزاری تسنیم

درآمد و عواید اوقاف و امور خیریه قم 104 درصد افزایش پیدا کرد

قم نيوز : مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان قم از افزایش ۱۰۴ درصد عواید و درآمدهای اوقاف قم در ۴ سال گذشته خبر داد.
درآمد و عواید اوقاف و امور خیریه قم ۱۰۴ درصد افزایش پیدا کرد
درآمد و عواید اوقاف و امور خیریه قم ۱۰۴ درصد افزایش پیدا کرد
به گزارش قم نیوز حجت‌الاسلام‌ سید اسماعیل حسینی مقدم پیش از ظهر امروز در مراسم آئین تودیع و معارفه مدیرکل سازمان اوقاف و امور خیریه که در امامزاده شاه سید علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: خدای بزرگ را باید به خاطر حضور 4 ساله در شهر کریمه اهل‌بیت شاکر و قدردان باشیم.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) افزود: قم شهر اهل‌بیت(ع) است، طبق توصیه بزرگان دینی هرگاه فتنه و بلایی اتفاق افتاد نگاه شما به‌سوی شهر قم باشد چراکه فتنه و بلا  از شهر  قم دفع شده است، در توصیف و اهمیت شهر قم روایات بسیار معتبری از بزرگان دینی رسیده است.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان قم عنوان کرد: خدمت 4 ساله در شهر معنویت و بصیرت، مرجعیت و انقلاب خاطرات شیرین و کم‌نظیری را برای هر مسئول و مدیری به وجود می‌آورد، افتخار مردم قم این بوده که مهم‌ترین پایگاه قیام امام راحل و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

حسینی مقدم با اشاره به رویکرد جهادی اداره کل اوقاف و امور خیریه قم در طول 4 سال گذشته تأکید کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه در 4 سال گذشته با رویکرد جهادی وارد عرصه فعالیت و خدمت‌رسانی شده و در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری گام برداشته است.

وی با تأکید بر افزایش چشمگیر عواید موقوفه استان قم در چهار سال گذشته ابراز کرد: در چهار سال گذشته درآمد و عواید اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم بیش از 104 درصد نسبت به چهار سال مشابه قبل افزایش پیداکرده است.

مدیرکل سابق اوقاف و امور خیریه استان قم در اجرای نیات امینانه 400 درصد بیشتر از 4 سال مشابه قبلی مأموریت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه قم اجرا و عملیاتی شده است.

حسینی مقدم ادامه داد: سیاست و رویکرد نهضت حفظ قرآن کریم از سال‌های گذشته در استان قم آغازشده است، تلاش اداره کل اوقاف و امور خیریه بر تبدیل‌شدن بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی شهر قم بوده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdci5uay.t1apw2bcct.html
نام شما
آدرس ايميل شما