يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : 7318
با رقابت۲۴۹۲ نفر شركت كننده انجام می شود؛

برگزاری آزمون استخدام ۲۱ دستگاه اجرایی استان قم

قم نيوز : قم نیوز: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری قم از برگزاری آزمون استخدام پیمانی ۲۱ دستگاه اجرایی استان قم خبر داد و افزود: این آزمون با شركت ۲۴۹۲ نفر، ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۶ خرداد ماه جاری در محل دانشگاه قم برگزار می شود.
برگزاری آزمون استخدام ۲۱ دستگاه اجرایی استان قم
به گزارش قم نیوز، محسن محرری با اشاره به فراخوان استخدام ۲۴۰ نفر در دستگاه های اجرایی استان قم گفت: این جذب بر اساس قانون مدیریت خدمات كشوری و از محل سهمیه شماره ۴۵۵۰/۱۱۰ معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری انجام می شود.

وی با بیان این كه در قالب این استخدام، كادر انسانی مورد نیاز ۲۱ دستگاه اجرایی استان تامین خواهد شد، افزود: برگزیدگان پس از طی مراحل معین و قبولی در آزمون‌ توانمندی‌های عمومی، تخصصی،‌ مصاحبه تخصصی و گزینش، به صورت پیمانی در ادارات دارای سهمیه، مشغول به كار خواهند شد.

معاون استاندار قم با اشاره به این كه دریافت كارت ورود به جلسه آزمون، به صورت غیر حضوری و فقط با مراجعه به سایت اینترنتی امكانپذیر می باشد، گفت: دواطلبان، از ساعت ۲۰ یكشنبه بیست و یكم خرداد تا ساعت ۲۴ چهارشنبه بیست و چهارم خرداد می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به نشانیwww.ostan-qom.ir نسبت به دریافت كارت ورود به جلسه اقدام نمایند.

محرری داشتن كارت ورود به جلسه و كارت شناسایی عكس دار را الزامی دانست و از داوطلبان خواست، تا با به همراه داشتن مدارك مورد نیاز، حداقل یك ساعت مانده به زمان برگزاری، در محل آزمون حاضر شوند.

وی با قدردانی از همكاری و مشاركت خوب مسوولان دانشگاه قم در قبول میزبانی این آزمون، ابراز امیدواری كرد كه با هماهنگی و همكاری مطلوب همه سازمان ها و نهادهای دست اندركار، به ویژه نیروی انتظامی، اورژانس، آتش نشانی، برق و اتوبوسرانی شاهد برگزاری هر چه بهتر آزمون استخدامی در قم باشیم.

لازم به یاد آوری است آزمون استخدام دستگاه های اجرایی استان، ساعت ۹ صبح، روز جمعه ۲۶ خرداد ماه جاری و با حضور ۲۴۹۲ نفر شركت كننده، در محل دانشگاه قم برگزار می شود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdca.6n0k49nea5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما