دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : 7333

موسی پور از طرح توسعه حرم عسکریین بازدید کرد

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم که به همراه یک هیئت اقتصادی و فرهنگی به کشور عراق سفر کرده است با حضور در سامرا از طرح توسعه حرمین امامین عسکریین بازدید کرد.
موسی پور از طرح توسعه حرم عسکریین بازدید کرد
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور به همراه معاون برنامه‌ریزی و هیئتی از فعالان و دست اندرکاران امور اقتصادی و فرهنگی در پنجمین روز از سفر خود به کشور عراق، وارد سامرا شد و در بدو ورود به این شهر مورد استقبال تولیت حرمین شریفین عسکریین قرار گرفت.

در این سفر استاندار قم از طرح توسعه حرم امام هادی(ع) و امام حسن عسکری(ع) بازدید کرد و در جریان پیشرفت پروژه‌های عمرانی حرمین مطهر قرار گرفت.

با توجه به اینکه تعدادی از مهندسان و معماران استان قم کار ساخت قسمتی از صحن و گلدسته‌های حرمین عسکریین را بر عهده دارند، موسی‌پور در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از پیشرفت پروژه‌های عمرانی در استان قم حضور کارشناسان فنی و عمرانی قم در طرح‌های عمرانی سامرا را از ریشه در اعتقادات و عشق و علاقه آنها به ساحت امامین عسکریین دانست.

استاندار قم اظهار کرد: امیدواریم کاری که با عشق و علاقه تمام عیار به ساحت ائمه اطهار(ع) انجام شود حتما باشکوه و ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdch.xnqt23nxxftd2.html
نام شما
آدرس ايميل شما