دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۷
کد مطلب : 7343
شاکر آرانی خبر داد:

راه اندازی پرتال تجمع‌کننده خدمات الکترونیک حوزه‌ علمیه

قم نيوز : قم نیوز: مدیر نرم‌افزار مرکز مدیریریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: پرتال تجمع‌کننده خدمات الکترونیک حوزه‌های علمیه خواهران با عنوان وصال راه‌اندازی شد.
راه اندازی پرتال تجمع‌کننده خدمات الکترونیک حوزه‌ علمیه
به گزارش قم نیوز، محسن شاکر آرانی هدف از راه‌اندازی این سامانه را بهره‌وری عملیاتی و زمانی دانست و اظهار داشت: با توجه به اینکه کاربران حوزه‌های علمیه خواهران از سامانه‌های مختلفی استفاده می‌کنند، پرتال تجمیع‌کننده خدمات، این امکان را فراهم می‌آورد که تنها با یک نام کاربری و کلمه عبور، به سامانه‌های مختلف دسترسی یابند.

وی با اشاره به ویژگی‌های این سامانه اظهار داشت: یکپارچه نمودن ورود به سامانه‌ها با یک رمز عبور اختیاری، امکان استفاده از ابزارک‌های اطلاعاتی مستخرج از اطلاعات سامانه‌ها، امکان استفاده از سرویس‌های موجود در یک سامانه توسط سامانه‌های دیگر و تبادل اطلاعات بین سامانه‌های مختلف از جمله ویژگی‌های این سامانه است.

مدیر نرم‌افزار مرکز مدیریریت حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه این سامانه می‌تواند به عنوان میز کار مورد استفاده قرار گیرد، افزود: ورود مستقل به سامانه‌ها نیز همچنان امکان‌پذیر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه امکان دسترسی همزمان با هشت سامانه شامل اتوماسیون مکاتبات، آموزش‌، پذیرش۲، پذیرش۳، سما، اینترنت، هلپ‌دسک و مشاهده ساعت کاری را فراهم می‌کند.

شاکر آرانی این سامانه را از نوآوری‌های مفید در عرصه فناوری اطلاعات برشمرد و افزود: در میان مراکز حوزوی و همچنین در میان ادارات و مراکز مستقر در استان قم، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، نخستین مرکزی است که به این سامانه مجهز می‌شود و حتی در میان سازمان‌ها و وزارتخانه‌های کشوری این مرکز به عنوان یکی از نخستین مراکزی است که پرتال تجمیع‌کننده خدمات الکترونیک را به خدمت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه با استفاده از این سامانه امکان ایجاد خدمات جدید با استفاده از ترکیب خدمات مستقل هر یک از سامانه‌های نرم‌افزاری فراهم می‌آید، خاطرنشان کرد: امکان استفاده از خدمات یک سیستم در سیستم‌های دیگر از جمله قابلیت‌های دیگر این سامانه است.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdci.5ayct1appbc2t.html
نام شما
آدرس ايميل شما