سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۸
کد مطلب : 7369
خرمی خبر داد:

بهره برداری از مجتمع ناشران استان قم

قم نيوز : قم نیوز: رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم از بهره‌برداری مجتمع ناشران تا پایان تابستان سال جاری خبر داد.
بهره برداری از مجتمع ناشران استان قم
به گزارش قم نیوز، حمید خرمی با اشاره به ساماندهی دست‌فروشان کتاب اظهار کرد: امیدواریم دست‌فروشان کتاب به منظور انسجام‌سازی فعالیت خود اقدام به دریافت پروانه برای فروش کتاب در مغازه کنند.

وی از افتتاح مجتمع ناشران استان تا سه ماه آینده خبر داد و افزود: این مجتمع در خیابان معلم واقع شده و احداث آن از سال ۸۶ در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع آغاز شده است.

رییس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم خاطرنشان کرد: این مجتمع از ۳۳۰ واحد اداری و تجاری و ۱۱ طبقه تشکیل شده و تاکنون ۲۰۰ واحد آن واگذار شده و میزان هزینه دیگر واحدها به شهرداری اعطا می‌شود.

وی یادآور شد: زمین این مجتمع از سوی شهرداری واگذار شده و تاکنون بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان برای احداث آن هزینه شده است.

خرمی با اشاره به اهمیت احداث مجتمع ناشران گفت: بیش از هزار ناشر و کتابفروش در قم فعالیت دارند، بنابراین این امر لزوم احداث این مجتمع برای ساماندهی دست‌فروشان و مغازه‌های کتاب را چندین برابر می‌کند.

ایجاد تشکل‌هایی در جامعه ناشران و کتابفروشان ایران، از دوران سلطنت ناصرالدین شاه قاجار آغاز و اتحادیه ناشران و کتابفروشان قم درسال ۵۹ به همت فعالان و پیشکسوتان این عرصه تاسیس شد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdcg.39urak9wypr4a.html
نام شما
آدرس ايميل شما