چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب : 7390
استاندار قم خبرداد:

آماده سازی زیرگذر پروژه 72 تن تا نیمه شعبان

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم از پروژه تقاطع سه سطحه میدان 72 تن بازدید کرد و گفت: تلاش می‌شود تا نیمه شعبان امسال امکان عبور خودرو، از زیرگذر این پروژه مهم مهیا شود.
آماده سازی زیرگذر پروژه 72 تن تا نیمه شعبان
به گزارش قم نیوز، حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور در بازدید از روند پیشرفت پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان ۷۲ تن که معاون عمرانی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در آن حضور داشتند اظهار کرد: میدان ۷۲ تن به عنوان مهم‌ترین ورودی استان در طول ایام سال و به ویژه در مناسبت‌های خاص با ترافیک بسیار سنگینی مواجه بود.

وی با اشاره به اینکه برای حل این معضل همیشگی، سال گذشته عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر هم سطح آغاز شد، گفت: اجرای این پروژه مهم و حیاتی بخش حمل و نقل شهری استان، بزرگ‌ترین گره ترافیکی استان و همه مسافرین و زائرین را در این مسیر برطرف خواهد کرد.

استاندار قم با بیان اینکه این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی و با سرعت بسیار خوبی در حال اجراست، افزود: بسیاری از کارهای اصلی پروژه از جمله احداث پل‌ها، زیر گذر، روگذر و دیواره سازی‌ها در مراحل پایانی قرار داشته به طوری که از مجموع دو هزار و ۱۵۰ تن آرماتور بندی پروژه، هزاذر و ۹۰۰ تن و از ۱۸ هزار و ۵۰۰ متر مکعب حجم بتن ریزی بالغ بر ۱۶ هزار متر مکعب آن انجام شده است.

موسی‌پور با اشاره به اینکه اجرای پروژه به صورت شبانه روزی و در چند شیفت در حال انجام است، افزود: با توجه به در پیش بودن مراسم نیمه شعبان و اهمیت این نقطه در روان سازی ترافیک شهری، تلاش می‌کنیم که بخش‌های ضروری از جمله زیرگذر پروژه را برای این ایام آماده و در اختیار زوار و مسافران قرار دهیم.

وی با تاکید بر لزوم سرعت دادن به روند اجرای پروژه گفت: کیفیت پروژه نباید فدای سرعت شده و در کنار سرعت، همه مراحل کار باید با یک کیفیت و استاندارد بالایی پیگیری شوند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdca.on0k49new5k14.html
نام شما
آدرس ايميل شما