چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : 74006
منبع : خبرگزاری فارس
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم مطرح کرد

اجرای خط‌کشی دو جزئی در معابر شهر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال

قم نيوز : مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از اجرای خط‌کشی دو جزئی در معابر شهر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال خبر داد.
اجرای خط‌کشی دو جزئی در معابر شهر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال
اجرای خط‌کشی دو جزئی در معابر شهر با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال
به گزارش قم نیوز علی نیک امروز با اشاره توجه ویژه شهردار به ایمنی معابر و حمایت از سازمان ترافیک با اختصاص بودجه برای اجرای پروژه خط کشی معابر اظهار کرد: به زودی کلیه معابر شهر مقدس قم خط کشی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای اجرای خط کشی دوجزئی در معابر شهر تصریح کرد: سازمان ترافیک با عقد قراردادی با رقم بیش از ۸۰ میلیارد ریال با یکی از پیمانکاران مطرح کشور اقدام به انجام خط کشی دو جزئی در معابر شهر خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با تاکید بر اینکه کلیه خط‌کشی‌های مورد نیاز معابر شامل این قرارداد می‌شود، خاطرنشان کرد: این خط‌کشی‌ها شامل خط کشی طولی و عرضی، اجرای نقوش، علائم انتظامی و محدودیت سرعت و عابر پیاده براساس طرح‌های ابلاغی معاونت حمل و نقل و ترافیک انجام می شود.

نیک با بیان اینکه برای نخستین بار است که خط کشی طولی با استفاده از رنگ دو جزئی انجام می‌شود، اظهار کرد: در این زمینه اجرای خط‌کشی بلوار محمدامین(ص) به عنوان نخستین معبر در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد کلیه معابر اصلی شهر نیز بر همین منوال خط کشی شود.

وی تصریح کرد: با توجه به برودت هوا اجرای این پروژه کمی کند شده است و خط کشی ها در طول روز انجام می شود اما به محض افزایش دما با سرعت بیشتری و در ساعات شب نیز انجام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان ترافیک با تاکید بر اینکه کلیه همکاران ما در سازمان ترافیک و شهرداری قم تمام تلاش خود را برای افزایش ضریب ایمنی در معابر به کار خواهند گرفت تا به سوی شهری ایمن با معابری استاندارد حرکت کنیم گفت: از شهروندان خواستار همکاری و مساعدت با همکارانمان هستیم تا بتوانیم در این زمینه خدمات بهتر و شایسته‌تری ارائه کنیم.

نیک در خاتمه گفت: این قرارداد از آبان ماه سال جاری منعقد شده و تا پایان آبان سال آینده معتبر است و در طول این مدت کلیه معابر سطح شهر به صورت کامل انجام خواهد شد و  کلیه هزینه‌های این قرارداد از منابع داخلی شهرداری تامین شده است.

انتهای پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcg3z9u.ak9tz4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما