چهارشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱
کد مطلب : 74015
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
همزمان با ایام الله دهه فجر:

طرح پایگاه سلامت جامعه‌الزهرا(س) اجرا می‌شود

قم نيوز : طرح پایگاه سلامت جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با ارائه خدمات بینایی‌سنجی، دندانپزشکی (معاینه دهان و دندان)، خدمات مامایی و مشاور تغذیه به بانوان طلبه و فرزندان ایشان در ایام الله دهه فجر اجرا می‌شود.
طرح پایگاه سلامت جامعه‌الزهرا(س) اجرا می‌شود
طرح پایگاه سلامت جامعه‌الزهرا(س) اجرا می‌شود
به گزارش قم نیوز خانم ملیحه عرب خزائلی عنوان کرد: طرح پایگاه سلامت همزمان با جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از ۱۳ تا ۱۸ بهمن ماه در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اجرا می‌شود.

مدیر کل امور طلاب و خانواده‌ها اظهار داشت: در این طرح که از سوی اداره کل امور طلاب و خانواده ها برگزار می‌شود، خدماتی از جمله بینایی‌سنجی با دستگاه(رتینوسکوپ)، دندانپزشکی(معاینه دهان و دندان)، خدمات مامایی و مشاور تغذیه به بانوان طلبه ارائه می‌شود.

عرب خزائلی گفت: طلاب متقاضی می‌توانند جهت نوبت‌گیری از روز شنبه ۱۳ بهمن به بهداری واقع در روبروی خوابگاه حضرت خدیجه علیهاالسلام مراجعه کنند و از خدمات این طرح بهره‌مند شوند.

وی تصریح کرد: همچنین بانوان طلبه و فرزندان دختر آنان می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از اداره سلامت، از تخفیف مراکز درمانی و خدماتی از جمله دندانپزشکی، مامایی و فروش عینک با شرایط ویژه بهره‌مند شوند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcgnz9u.ak9tq4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما