پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : 74025
منبع : خبرگزاری فارس
دبير هیأت تيراندازي استان قم:

قم در ليگ برتر تيراندازي ماند / ليگ برتر فرصت تجربه‌اندوزي تفنگ‌داران قم بود

قم نيوز : دبير هیأت تيراندازي استان قم گفت: حضور در مسابقات ليگ برتر تيراندازي باشگا‌ه‌هاي كشور فرصت تجربه‌اندوزي براي چهره‌هاي آينده‌دار و مستعد اين رشته است.
قم در ليگ برتر تيراندازي ماند / ليگ برتر فرصت تجربه‌اندوزي تفنگ‌داران قم بود
قم در ليگ برتر تيراندازي ماند / ليگ برتر فرصت تجربه‌اندوزي تفنگ‌داران قم بود
به گزارش قم نیوز محمدجواد متقیان‌نژاد اظهار کرد: با وجود اینکه از نظر امکانات، فضای اختصاصی و منابع مالی قابل مقایسه با دیگر استان‌ها و تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور نیستیم اما دو نماینده در لیگ برتر داریم و این دستاورد بزرگ برای تیراندازی قم و فرصت تجربه‌اندوزی برای تیراندازان ما است.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات هفته چهارم و پنجم از فصل جاری مسابقات لیگ برتر تیراندازی ایران اشاره و بیان کرد: این هفته لیگ به پایان رسید و تیم‌ها به میزبانی دانشگاه علوم انتظامی و نیروی زمینی ارتش برای کسب امتیازات لازم و ارتقاء جایگاه خود در جدول به میدان رفتند.

دبیر هیأت تیراندازی استان قم با بیان اینکه رقابت‌ها در سالن 80 خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد، اضافه کرد: در هفته چهارم تیم مردان تیراندازی قم با تیم تیراندازی دانشگاه علوم انتظامی مسابقه داشت و توانست حریف خود را در دو بخش تفنگ و تپانچه بادی از پیش‌رو بردارد.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها با توجه به حضور چهره‌های مطرح تیراندازی ایران از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار است، اضافه کرد: همچنین در هفته پنجم و پایانی مسابقات، تیم تیراندازی هیأت قم با نیروی زمینی ارتش مسابقه داشت که در هر دو بخش بازی را به حریف خود واگذار کرد.

متقیان‌نژاد سپس به نفرات اعزامی به این مسابقات اشاره و عنوان کرد: در رشته تفنگ بادی علی‌اصغر کلهر، مسعود کشمیری، امیر اسدی، سهیل ملاحسینی و محمدصادق امجدی اعضای تیم منتخب هیأت تیراندازی قم بودند، ضمن اینکه در رشته تپانچه بادی عباس دربندی، هادی یاسبلاغی، علی دریا تبار، محمدمهدی حیدری، علی بزرگ‌زاده و امیرحسین متوسل حضور داشتند.

وی با اشاره و مربیگری و سرپرستی این تیم توسط علی کاظمی، در پایان اظهار کرد: در پایان این مسابقات تیم هیأت تیراندازی استان قم با کسب جایگاه چهارم این دوره از مسابقات در لیگ برتر جایگاه خود را برای فصل آینده حفظ کرد تا ان‌شاءالله با توان بیشتر به مصاف حریفان برویم.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdchmvnq.23nkidftt2.html
نام شما
آدرس ايميل شما