پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : 74027
منبع : خبرگزاری ايرنا

69 واحد شهرک صنعتی محمود آباد قم فعال است

قم نيوز : سرپرست شرکت شهرک های صنعتی قم گفت: از مجموع 109 واحد بهره بردار موجود در شهرک صنعتی محمود آباد قم، 69 واحد فعال است.
69 واحد شهرک صنعتی محمود آباد قم فعال است
69 واحد شهرک صنعتی محمود آباد قم فعال است
به گزارش قم نیوز جواد علیمددی اظهار داشت: لوازم خانگی قطعات خودرو، نفت و فرآورده های نفتی، صنایع شیمیایی و پتروشیمی، ذوب آهن و فولاد، ریختگری، صنایع سلولزی و نساجی، صنایع سنگ ساختمانی و مصنوعات سنگی، مصالح ساختمانی و کانی های غیر فلزی از واحدهای مستقر در این شهرک به شمار می آیند.
وی شهرک یاد شده را چهارمین شهرک شهرک صنعتی قم دانست و افزود: نیروی کار این شهرک بالغ بر سه هزار تن است و در مرحله اول و دوم آم 175 فقره قرار داد با سرمایه گذاران منعقد و 304 هکتار آن نیز واگذار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه مرحله سوم آن نیز در زمینی به مساحت 278 هکتار در دست اقدام می باشد، تصریح کرد: واگذاری این زمین نیازمند صدور مجوز از سوی سازمان امور اراضی کشور است، ولی تصمیم گیری در مورد آن از چهارچوب اختیارات استان خارج می باشد.

علیمددی با اشاره به هزینه 500 میلیارد ریالی برای تامین زیرساخت های شهرک مذکور خاطرنشان کرد: درحال حاضر از نظر زیرساخت ها مشکل خاصی ندارد، و طرح تصفیه خانه فاضلاب آن نیز به عنوان یک پروژه جاری شهرک در حال اجراست.

کار مطالعاتی برای احداث تصفیه خانه فاضلاب در شهرک صنعتی محمودآباد سال گذشته انجام، و پس از برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی آن آغاز شد.
استاندار قم و هیات همراه روز یکشنبه گذشته از واحدهای تولید مصالح و عایق های ساختمانی، مواد اولیه مواد شوینده و تمیز کننده و همچنین واحد تولید ماشین لباس شویی و لوازم خانگی شهرک صنعتی محمود آباد بازدید کردند.

شهرک صنعتی محمود آباد قم با مساحتی بالغ بر 700 هکتار در کیلومتر 18 آزادراه قم - تهران قرار گرفته و از خدمات زیربنایی مانند آب، برق، تلفن، گاز و راه های ارتباطی مناسب برای حضور صنایع مادر و تخصصی همچون صنعت خودروسازی، برخوردار است. 

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه(ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcjayea.uqex8zsffu.html
نام شما
آدرس ايميل شما