پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸
کد مطلب : 74064
منبع : خبرگزاری فارس
از امروز در قم انجام مي‌شود

آْغاز رقابت قم با قدرت‌هاي فرنگي ايران

قم نيوز : استعدادها و نخبه‌هاي كشتي فرنگي استان قم در مرحله مقدماتي رقابت‌هاي كشتي فرنگي قهرماني نوجوانان كشور با قدرت‌هاي برتر فرنگي ايران رو به رو مي‌شوند.
آْغاز رقابت قم با قدرت‌هاي فرنگي ايران
آْغاز رقابت قم با قدرت‌هاي فرنگي ايران
به گزارش قم نیوز رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی کشور در گروه (الف) از امروز به میزبانی هیات کشتی قم در سالن شهید محمود رضائیان این شهر به انجام می‌رسد و تیم‌های حاضر در این گروه، ابتدا به شکل دوره‌ای در دو گروه به رقابت می‌پردازند.

تیم کشتی فرنگی نوجوانان قم در حالی میزبانی دیگر رقبا را انجام می‌دهد که طبق قرعه در گروه نخست مقدماتی با قدرت‌های کشتی فرنگی ایران نظیر خوزستان و تهران هم‌گروه شده است و نخبه‌های کشتی قم برای صعود به عنوان صدرنشین این گروه کار بسیار سختی پیش‌رو دارند.

شب قبل از برگزاری رقابت‌ها قرعه‌کشی مسابقات در حضور نماینده فدراسیون، مسوولان تیم‌ها و عوامل برگزاری مسابقات به انجام رسید و 10 تیم در دو گروه تقسیم‌بندی شدند تا از امروز کشتی‌گیران آن در 10 وزن برای کسب عناوین برتر پیکارهای سال 1397 کشتی فرنگی نوجوانان ایران به روی تشک بروند.

در گروه نخست این پیکارها تیم‌های هیات کشتی خوزستان، تهران، قم، خراسان رضوی و گیلان رقابت می‌کنند و پیکارهای گروه دوم مقدماتی نیز با حضور تیم‌های هیات مازندران، لرستان، توابع تهران، فارس و مرکزی به انجام می‌رسد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شود.

برنامه مسابقات روز نخست این پیکارها در حالی مشخص شد که بر روی تشک A ابتدا خوزستان با تهران دیدار می‌کند و سپس مسابقه لرستان با مازندران برگزار می‌شود، ضمن اینکه روی تشک B ابتدا تیم‌های خراسان‌رضوی و قم و در ادامه تیم‌های فارس و توابع تهران رو در روی یکدیگر قرار می‌گیرند.

مربیان تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران نیز این دوره از مسابقات و عملکرد کشتی‌گیران نوجوان شرکت کننده را به دقت زیر نظر دارند تا بهترین‌ها همراه با مدال‌آوران به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده و در رقابت‌های برون‌مرزی سال 2019 با حریفان آسیایی و جهانی رقابت کنند.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcaywn0.49nyi15kk4.html
نام شما
آدرس ايميل شما