شنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب : 74103
منبع : خبرگزاری فارس
در تركيب تيم ملي پاراتكواندو صورت مي‌گيرد

رقابت پاراتكواندوكار قم در مسابقات 2019 قهرماني جهان

قم نيوز : پاراتكواندوكار مطرح استان قم در تركيب تيم ملي بزرگسالان ايران سيزدهم بهمن ماه به مسابقات پاراتكواندو قهرماني مردان جهان اعزام مي‌شود.
رقابت پاراتكواندوكار قم در مسابقات 2019 قهرماني جهان
رقابت پاراتكواندوكار قم در مسابقات 2019 قهرماني جهان
به گزارش قم نیوز محمدرضا شعبانی که در چند سال اخیر شاخص‌ترین ورزشکار قم در رشته پاراتکواندو بوده و با درخشش در میادین داخلی بارها سهمیه تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های برون‌مرزی را به دست آورده، بار دیگر در آستانه یک تجربه بین‌المللی قرار دارد.

این تکواندوکار معلول که بهار امسال نماینده قم و عضو تیم ملی کشورمان در مسابقات آزاد آفریقا بود و سپس به پیکارهای 2018 قهرمانی آسیا اعزام شد، اکنون به منظور حضور در مسابقات 2019 قهرمانی جهان یکی از ملی پوشان تیم پاراتکواندو ایران محسوب می‌شود.

شعبانی به همراه دیگر ملی‌پوشان پاراتکواندو کشورمان برای حضور در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی دنیا که به میزبانی ترکیه به انجام می‌رسد، بامداد سیزدهمین روز بهمن ماه تهران را به مقصد شهر آنتالیا ترکیه ترک خواهد کرد تا از شانزدهم بهمن در این مسابقات به میدان برود.

این در شرایطی است که مسابقات قهرمانی جهان در دو بخش پومسه و کیوروگی به مدت 2 روز جریان دارد و علاوه بر ملی‌پوش پاراتکواندو قم یعنی محمدرضا شعبانی، دیگر اعضای تیم ملی در این رویداد مهم برون‌مرزی مهدی بهرامی‌آذر، سعید صادقیان‌پور، سجاد جوانبخت، علیرضا بخت، مهدی پوررهنما، احمد نریمانی، اصغر عزیزی، حامد حق‌شناس و محمود جعفرزاده هستند.

هدایت تیم ملی پاراتکواندو مردان ایران را پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی انجام می‌دهند، ضمن اینکه در بخش زنان فقط سیده‌مهتاب نبوی به عنوان نخستین بانوی مدال‌آور پاراتکواندو کشورمان به این رویداد جهانی اعزام می‌شود، مسابقاتی که در آن توزیع امتیازات ویژه پارالمپیک آینده نیز انجام می‌پذیرد.

امتیاز رقابت‌های جهانی پاراتکواندو 10 G است و به نفر اول اوزان مختلف 100 امتیاز، نفر دوم 60 امتیاز و نفرات سوم 36 امتیاز در راستای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک 2020 توکیو اختصاص خواهد یافت، در شرایطی که شعبانی تنها بخت پاراتکواندو قم برای کسب سهمیه این رویداد بزرگی جهانی است.

انتهای پیام/ 110
https://qomnews.ir/vdcexz8f.jh8e7i9bbj.html
نام شما
آدرس ايميل شما