يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : 74178
منبع : خبرگزاری مهر
همزمان با دهه فجر انجام شد؛

بهره‌برداری از ۳۸ طرح صنعتی با اعتبار ۱۸۶۳ میلیارد ریال در قم

قم نيوز : همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب، ۳۸ طرح صنعتی استان قم با اعتبار ۱۸۶۳ میلیارد ریال با حضور استاندار قم و معاون وزیر صنعت معدن تجارت به بهره برداری رسید.
بهره‌برداری از ۳۸ طرح صنعتی با اعتبار ۱۸۶۳ میلیارد ریال در قم
بهره‌برداری از ۳۸ طرح صنعتی با اعتبار ۱۸۶۳ میلیارد ریال در قم
به گزارش قم نیوز بهرام سرمست در مراسم افتتاح طرح‌های صنعتی استان قم طی سخنانی با بیان اینکه صنعتگران و تولیدکنندگان بیش از دیگران می‌توانند به حل مشکلات خود کمک کنند گفت: تولیدکنندگان از نزدیک با مشکلات مواجه هستند و راهکار حل آن را نیز بهتر از مدیران دولتی می‌دانند.

وی با تأکید بر توجه به استفاده از نظرات مشاوره‌ای صاحب نظران بیان داشت: در امر پیشبرد توسعه اقتصادی کشور باید از ظرفیت کارآفرینان و تولیدکنندگان استفاده شود.

استاندار قم با بیان اینکه در عصر جهانی شدن اقتصاد هستیم خاطرنشان کرد: در کنار مشکلاتی که ناشی از برنامه ریزی‌های نادرست است، بخش مهمی از مسائل ناشی از عدم پیوند اقتصاد کشور با اقتصادی جهانی و تلاش‌های دشمنان به ضربه زدن به اقتصاد کشور است.

سرمست همچنین با تأکید بر توجه به ترقی و توسعه صنعت در کشور گفت: اگر فعالان اقتصادی مسیر پیشرفت را بخوبی طی نکنند در سایر برنامه‌ها دچار مشکل خواهیم شد.

در این مراسم تعداد ۳۸ طرح صنعتی، معدنی و تجاری با اعتبار ۱۸۶۳ میلیارد ریال و با اشتغالزایی ۱۰۵۶ نفر به بهره برداری رسیدند.
انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcg7q9u.ak9tu4prra.html
نام شما
آدرس ايميل شما